Og kan lages i mange varianter.
Elle melle hvilke krydder og grønnsaker skal jeg ha oppi i dag
Vi er ikke så avansert siden gutta ikke liker så mye grønnsaker[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og kan lages i mange varianter.
Elle melle hvilke krydder og grønnsaker skal jeg ha oppi i dag
Ja. Første nevøen som kan konfirmeresBlitt stor gutt i stemmeskifte [emoji14]
Han får vel karakterer på det [emoji14] Så skal han lage middag da. TacoGleder meg til mine er så store at det skjer her også [emoji23][emoji7]
Tilbake ! Ikke kvitt meg lenge [emoji23]
Kjempe. Han blir litt flau også da. For jeg satt med middagsbordet så svarte jeg at han hadde jo fått bart! Også ropte han ut - Mamma! Du sa at man ikke så det!!! Og løp på badet, mens kjære tanta (meg) lo meg halvt i hel [emoji23][emoji23] Jeg er så kjekk atte. Jeg loverSå stas da![emoji2] de gror så fort!
Hihi ja. Fikk snap fra søstra mi. Nå hadde han laga boller med sjokoladebiter i ogsåHehe, det gleder jeg meg til også!![emoji23][emoji7] hørtes fantastisk ut!
Superlady vettu [emoji23]Fytti, så kjapp du er![emoji23]
Jeg lover dere, dette er bare en stabel, ikke noe annet [emoji14]
![]()
Da var man på lekeplassen en liten tur. Ble sol jo [emoji14] Minsta var ensom. Eldste stakl av så
Kjøpt meg hagebord i dag,fikk med halvparten hjem så må hente resten i morgen
Det får du visst ikke se bilde avHvilket bord kjøpte du?[emoji4]
Jeg fikk innlegg 1000 her![]()
Vis vedlegget 222761 sånt bord har jeg kjøpt
Grattis med nytt hagebordKjøpt meg hagebord i dag,fikk med halvparten hjem så må hente resten i morgen
Blir pudding av å slappe avNå har jeg slappet av i hele dag, så hvorfor i alle dager er jeg så sliten?
På jevnakerSå fint det var![emoji2] kjøpt hvor?
Takk for detGrattis med nytt hagebord![]()
Godt med sofatidHatt besøk. Nå er det sofaen resten av kvelden![]()