Skravletråd april

Stemt for i dag [emoji1]

Det regner ute. Og da er det ekstra kjekt at minste si regnbukse ligger på skolen gitt. Kjekt de husker å ta hjem alt gitt [emoji85]

Takk for påminnelse![emoji2]

Her er det strålende sol idag![emoji2]

Skulle legge meg igjen, men tenker bare alt jeg bør gjøre. Gå å ta blodprøver og få b12 påfylling. Hjelpe søstra mi. Gjør klar til middag. Skal lage lammestek. Så tar jo sin tid bare det :o Sto opp og satte på en simpsons først. Så blodprøver etterpå [emoji23]

Håper du rekker alt idag[emoji2]
Jeg har også fri! Min plan er trene, rydde i regnskapet, vaske klær og handle[emoji1]

Haha, hadde nok sendt Mail selv[emoji23] er jo kriiiise!!
Haha så veldig også! Også satt jeg å tenkte at jeg har ingen på fb heller så jeg kan sende en mld å be om å gi beskjed til dere her i tråden [emoji23][emoji23][emoji23] Litt desperat ja...

Håper du rekker alt idag[emoji2]
Jeg har også fri! Min plan er trene, rydde i regnskapet, vaske klær og handle[emoji1]
Jeg rekker nok alt. Om jeg bare går utav sofaen [emoji23][emoji23][emoji23]

Herlig med alt en får gjort når man har fri da [emoji8]

God morgen

Etter å ha levert ungene hit og dit (ikke bare pga regnbuksa på skolen. Men også fordi da rakk ikke han skolen. Vi ligger stadig litt for lenge...) spiser jeg frokost nå før jeg skal på handletur. Bursdagsgave til en som synes han har alt... Min bror

God morgen

Etter å ha levert ungene hit og dit (ikke bare pga regnbuksa på skolen. Men også fordi da rakk ikke han skolen. Vi ligger stadig litt for lenge...) spiser jeg frokost nå før jeg skal på handletur. Bursdagsgave til en som synes han har alt... Min bror
Ikke bare mi som glemmer regnbuksa nei [emoji23]

Er jo så godt å slumre litt [emoji85] Lykke til med å finne gave [emoji106]

Ikke bare mi som glemmer regnbuksa nei [emoji23]

Er jo så godt å slumre litt [emoji85] Lykke til med å finne gave [emoji106]
Det plaska når han skulle hjem i går men kompisen ble henta så han fikk sitte på... Da trenger han jo ikke regnbukse.

Det plaska når han skulle hjem i går men kompisen ble henta så han fikk sitte på... Da trenger han jo ikke regnbukse.
Typisk tankegang [emoji14] Har ei ekstra hjemme. Men hu skal på speider i dag og vil helst være sikker på hu har en å bruke da. Ellers er jeg sikker, tross for regn, at begge ligger igjen på skolen [emoji23]

Auch! Er vel gjerne ikke så billig å fikse heller det. Eller går det på forsikring siden det var 3 åringen?

Har s7 edge selv. Elsker den. Hatt den i 1 år allerede og funker like bra enda :D Men cover er nok det første jeg kjøpte til den [emoji14] Var livredd for sidene [emoji85]
Både eg og mannen har lofavør, og då fekk me det gjennom innboforsikringen, uten å betale egenandel. Men tok 2 mnd å få fiksa pga ventetid på deler. Samsung slutta å produsere reservedeler til dei nye modellane når Note 7 begynte å eksplodere [emoji85] koster ca 4000 å bytte! [emoji33]

Back
Topp