Hva skjer? :/Uff russen nå altså ! Får så vondt av lillesøster![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer? :/Uff russen nå altså ! Får så vondt av lillesøster![]()
Ville stikket innom et apotek imorgen å fått tak i klorhexidin og bacimycin ihvertfall også la det lufttørke så mye som mulig ellersNopw aldri hatt det før
Så artig daApen er litt eldremen han er alltid med
var med på bryllups bildene også
Akkurat nå er jeg glad jeg ikke kjenner så mange i oljen. Vet ikke om de 11 nordmennene kommer fra området eller resten av landet mens de siste var utlanske. Jeg bor jo ikke så mange mil unna ulykkes stedetJa det sier jeg også
Ble snø her og, men la seg ikkeYes snø!
For mye snø
Fikk ikke opp noe på face jeg..Så på fb nå at siden var nede ja
Fikk dere plantet?Idag tenkte eg ta med jenta på 2 år og planta noen blomster i noen krukker. fint væder ute . Du da?
Ifølge ei jeg kjenner som fører værdagbok og bor på Kjeller var det enda mer snø på samme dato i 2013....Var det noen som sa 29. april
![]()
Oi, Haha, hørtes vondt utOrddelingsfeil altså..
Vis vedlegget 174398
Huff, skjønner godt at du vil ha ny :-oJeg er så frustrert! Vi ble påkjørt i fjor og fikk endel skader på bilen. Var ikke å fikk fikset dette. I etterkant ble det oppdaget vannlekkasje. Vi mener dette stammer fra kollisjonen og hadde bilen inne en gang til. Nei sier de, takluka sier de. Garantifeil og blir utbedrer. Nettopp fått bilen tilbake.. Nå er det igjen vått i bilen! Mannen har funnet ut det er vått ved bakluka.. Der har jeg hele tiden sagt det er noe feil.. ( etter ulykken) den bråker knirker og føles ikke helt rett.. Så nå må vi igjen kontakte verkstedet.. Nå vil jeg bare kjøpe ny.. Vil ikke ha den mer!
Det var ingen god nyhet nei :-oFikk nettopp en telefon fra utleier, de trenger plassen da de har hatt en drastisk familieøkning og vi må flytte ut. Nu har vi 3 måneder på oss til å finne noe vi har råd til og som er stort nok til en familie på 4, midt i eksamensperiode og når vi mister kontantstøtta... For en start på dagen![]()
Hvorfor det?Uff russen nå altså ! Får så vondt av lillesøster![]()
Ble dere fornøyde?Fått bilder fra fotograferingen i dag![]()
Æsj så ekkelt :-oFunnet dø person her vi bor det er ganske så ekkelt ... Bare en liten gåtur her i fra :O
Det pøsregner.Hvordan er føret da?
Tja kl 4inatt sånn caÆsj, håper vi får bedre netter i natt. Når er dere framme?
Å så heldig du erJa, jeg har nok verdens beste svigermor ♡
Gratulerer :-DYes fødde en gutt den 15 april kl 18:41 3632 g og 53 cm![]()