Krysser fingrene for at de er fornøydIdag skal jeg forhåpentligvis få levert leilighetsnøkler! Håper bare de er fornøyd! Så jeg slipper å se den leiligheten igjen for nå er jeg lei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at de er fornøydIdag skal jeg forhåpentligvis få levert leilighetsnøkler! Håper bare de er fornøyd! Så jeg slipper å se den leiligheten igjen for nå er jeg lei![]()
Å nei for en kjedelig start på dagen daFikk nettopp en telefon fra utleier, de trenger plassen da de har hatt en drastisk familieøkning og vi må flytte ut. Nu har vi 3 måneder på oss til å finne noe vi har råd til og som er stort nok til en familie på 4, midt i eksamensperiode og når vi mister kontantstøtta... For en start på dagen![]()
Alt annet var jo nede så eneste kommunikasjonsvei var vel facebook, og de har hvert flinke før til raskt å si ifra der!Jeg var inn på facebook å sjekka flere ganger igår kveld, sånn i 23-23.30 tiden, men så inget om noe som var nede?kanskje jeg sjekket på feil sted?
Frustrerende og særlig når det vel sto at det var vedlikehold, ikke "uventet nedetid".Ja men den kom en stund etter det skjedde da. Burde kommet kjappere
Burde kanskje klaget til dem også slik at de sier ifra tidligere neste gang. Hmmm får gå på facebookEnig med deg. Det kom meld veldig sent
Takk! Trenger virkelig det!Krysser fingrene for at de er fornøyd
Ja det kunne de absolutt håndtert bedre!Frustrerende og særlig når det vel sto at det var vedlikehold, ikke "uventet nedetid".
Menmen
Ja jeg var også detJeg var inn på facebook å sjekka flere ganger igår kveld, sånn i 23-23.30 tiden, men så inget om noe som var nede?kanskje jeg sjekket på feil sted?
Mhm men håper de lærerFrustrerende og særlig når det vel sto at det var vedlikehold, ikke "uventet nedetid".
Menmen
Ja du får gjøre detBurde kanskje klaget til dem også slik at de sier ifra tidligere neste gang. Hmmm får gå på facebook![]()
God bedring til NN er hjemme stakkars :/ våknet mange ganger i natt. Hun har feber og sikkelig stygg hoste... Drikke gjør hunmen ikke spist noe mat siden lunsjen i bhg i går
Tusen takkGod bedring til N
Så skummelt, daFunnet dø person her vi bor det er ganske så ekkelt ... Bare en liten gåtur her i fra :O
Ja :O vet jo ikke hva som har skjedd..Så skummelt, da![]()
Står jo på en rimelig spesiell måte da, sender mail til dem jegJa du får gjøre det![]()