N sover. Mannen skal ut med ene broren sin, så legger meg en times tid når han drar også skal jeg ta litt redebygging etterpå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig å få tilpasset den da? Ikke til helga selvsagt, men på sikt?Jeg har bunadmen passer ikke
Yes fødde en gutt den 15 april kl 18:41 3632 g og 53 cmHar du født?!?!ikke fått med meg!!
Gratulerer!![]()
Men da har du kommet et steg nærmereLiker ikke kjole så blir nok skjørt
Random qouteYes fødde en gutt den 15 april kl 18:41 3632 g og 53 cm![]()
Så kjedelig!håper dere finner noe snart så dere slipper å gå rundt å være stresset pga dette!
Det skjønner jeg godt! Dere får legge ut på facebook at dere trenger noe, ofte kan det være nokJa, jeg og. Er ikke dette jeg hadde forventet å styre med til sommern![]()
Det skjønner jeg godt! Dere får legge ut på facebook at dere trenger noe, ofte kan det være nok
Skjørt er greit men må jo ha overdelMen da har du kommet et steg nærmere![]()
Hurra for detJippi! Dette skal feires på en eller annen måte! De var fornøyde med leiligheten, overrasket over hvor fin den var! Så nå er vi endelig ferdig og fått levert nøkler! Så nå må jeg få fikset resten av leiligheten der vi bor men greit å bare ha en leilighet å tenke på om gangen![]()
Å nei for en kjedelig start på dagen da
for en ting å starte dagen med!!
Men sjekk finn, lokalaviser og ev hiv inn egen annonse. Håper virkelig det ordner seg!! Lykke til![]()
Har dere bare et soverom nå?Vi blir å måtte gjøre noe sånt ja.
Vel, hvis man skal være positiv, så er jo dette ihvertfall en mulighet til å finne en leilighet med 2 soverom![]()
Kan da ikke ha så mange å velge i vel når det skal matche skjørtet?Skjørt er greit men må jo ha overdel
Takk! Ja, hatt den leiligheten hengende over meg siden mars føles det som!Hurra for detså deilig
Så heldig den erDa tar jeg med denne kroppen i dvale en times tid![]()
Har dere bare et soverom nå?
Huff ja greit å finne noe med to, sjeleglad for at vi nå endelig har det! Håper dere finner noe raskt!![]()
Får håpe det går lett å finne ny boligEr det ja. Blir liksom midt oppi alt sammen, inkludert dåpen :/