Skravletråd April

Åh så frustrerende! :(
Men dere tok ingenting på forsikringen da eller? Hvis det var en kraftig smell finnes jo muligheten at den er "ramsned" (det er svensk, vet ikke hva det er på norsk), men det er ganske ille og noe slikt skal de jo se på verksted.
Ellers er det jo mye som kan knirke på en bil da :) det trenger ikke å være noe alvorlig. Og om det lekker ved bakluka kan det bare være en gummi-list som trenger å byttes ut.
Skjønner din frustrasjon da, håper det løser seg snart!

Jo da. Skadene på på bilen er tatt på forsikringen ;) var mye som måtte byttes. Pluss bilstoler og vogn som måtte byttes.. Men de mener denne skaden med vann var uavhengig, så det gikk på garantien på bilen. Ergo vi har ingen kostnader på dette og vi har hatt leiebil ved hver reparasjon kostnadsfritt. Men likevel utrolig kjedelig! Vi har 3 barn og det er få biler som passer våre behov. Så ender ofte med vi må kjøre 2 biler når vi skal noe nå..

Wneste problemet er hva jeg skal ha på ;)
Det er derfor det er digg å ha bunad.

Vi skal i konfirmasjon neste lørdag. To, så vi deler oss.
Hva skal jeg ha på meg? Bunad.
Mannen? Bunad <3
Ungene? Festdrakter. Yngste har en som har vært min.

Et par uker sener er det 17. Mai. Ja på oss? Jeg må bare passe på å ja vasket skjortene. :-)

Kjenner jeg vil flytte nå ja :( er nok gjeng drap igjen ..

Om det er Gjeng-relatert så er det i det minste relativt trygt for de som holder seg utenfor gjengene da.

Men ekkelt med slikt
Det er det, men det er bare veier vi går så ekkelt med slikt. Er jo så fint rundt her med skog og mark i nærheten og sentralt.. Jeg er jo oppvokst her. Skjedd 2-3 drap her innen gjengmiljø

Det er det, men det er bare veier vi går så ekkelt med slikt. Er jo så fint rundt her med skog og mark i nærheten og sentralt.. Jeg er jo oppvokst her. Skjedd 2-3 drap her innen gjengmiljø
Ekkelt. Med tanke på at man går tur og unger leker. Bak en skole

Det er derfor det er digg å ha bunad.

Vi skal i konfirmasjon neste lørdag. To, så vi deler oss.
Hva skal jeg ha på meg? Bunad.
Mannen? Bunad <3
Ungene? Festdrakter. Yngste har en som har vært min.

Et par uker sener er det 17. Mai. Ja på oss? Jeg må bare passe på å ja vasket skjortene. :)
Jeg har bunad ;) men passer ikke

Back
Topp