Haha, hvorfor det?Ble kastet ut av heimen .
Har vært i byen og hentet ehm 5 pakker
Så handlet litt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, hvorfor det?Ble kastet ut av heimen .
Har vært i byen og hentet ehm 5 pakker
Så handlet litt.
Svangerskapspenger, siden januar så jeg begynner å bli rimelig lei av å gå hjemmeHåper også det. Jobber du enda eller er du sm?
Helt OkeiHar dere det bra damer??
Jeg regna nesten med detHaha, ja jeg er vill av begeistring![]()
He he ble kastet ut fordi spnnen inviterte kjæresten på middagNår man kan hente pakker så kan det umulig være så ille![]()
Yes det har jegHar dere det bra damer??
En del qv veien hvertfallEr det mannen som kjører?
Kb inviterte kjæresten på middagHaha, hvorfor det?
Greit å være hjemme selv om det er kjedelig i lengdenSvangerskapspenger, siden januar så jeg begynner å bli rimelig lei av å gå hjemme![]()
Jeg er bløder så jeg fikk det pga det![]()
Kjører dere når mannen er ferdig på jobb?Ja
En del qv veien hvertfall
Oioi ,så koseligKb inviterte kjæresten på middag
Så braAlt er som vanlighar det fint!
Ja, det skjønner jeg. Jeg syns det er greit å tuppa i barnehagen, har korte dager men det hjelper på både energien og humøret mitt. Enda hun er stor og klarer mye selvGreit å være hjemme selv om det er kjedelig i lengden. Skulle gjerne hatt mini i barnehage nå kjenner jeg, er utrolig tungt å gå hjemme med en liten som er utrolig aktiv hele dagen og for tiden er skikkelig mammadalt
Ja han har plass fra augustJa, det skjønner jeg. Jeg syns det er greit å tuppa i barnehagen, har korte dager men det hjelper på både energien og humøret mitt. Enda hun er stor og klarer mye selv![]()
Han begynner etter sommeren?
Mhm når han kommer hjem engangKjører dere når mannen er ferdig på jobb?
PannekakerOioi ,så koselig
Hva serverer han ?
Hva har du på?Pannekaker![]()
Ja har hatt en veldig fin dagGod middag
Hatt wn fin dag?