Skravletråd April

Svangerskapspenger, siden januar så jeg begynner å bli rimelig lei av å gå hjemme :p
Jeg er bløder så jeg fikk det pga det :)
Greit å være hjemme selv om det er kjedelig i lengden:-). Skulle gjerne hatt mini i barnehage nå kjenner jeg, er utrolig tungt å gå hjemme med en liten som er utrolig aktiv hele dagen og for tiden er skikkelig mammadalt

Greit å være hjemme selv om det er kjedelig i lengden:-). Skulle gjerne hatt mini i barnehage nå kjenner jeg, er utrolig tungt å gå hjemme med en liten som er utrolig aktiv hele dagen og for tiden er skikkelig mammadalt
Ja, det skjønner jeg. Jeg syns det er greit å tuppa i barnehagen, har korte dager men det hjelper på både energien og humøret mitt. Enda hun er stor og klarer mye selv :)
Han begynner etter sommeren?

Ja, det skjønner jeg. Jeg syns det er greit å tuppa i barnehagen, har korte dager men det hjelper på både energien og humøret mitt. Enda hun er stor og klarer mye selv :)
Han begynner etter sommeren?
Ja han har plass fra august:-). Merker det skal bli godt å få han i barnehage selv om det nok blir vemodig også spesielt når jeg allikevel skal gå hjemme. Men merker spesielt nå når går gravid at det tærer veldig på kroppen

Noen som har tenkt å skravle her i kveld?

Back
Topp