Skravletråd April

Eneste bakdelen med den er at den går tom for strøm ;) min er 2 år og jeg må lade den 1ggr, ibland 2, om dagen :(
Ja :( merker det nå som jeg har brukt mobilen litt mer..

Ja jeg satser på det;) Og at det ikke er noe ;) Alltid kos hos mor :) Hvordan gikk det med N i bhg? Ja det er helt utrolig :)! Veldig gøy da! Har der gått greit med takene dine i dag?
Hun ville ha med mamma på tur så litt lei seg, men gått bra og super glad når jeg, mamma og minste onkelen kom :) ja mannen er fornøyd med hvordan dagen ble og gleder seg til å se lillegutt i morgen ❤️

Får vondt i sjelen av det programmet der, fatter ikke at folk kan være så surrete og dumme :banghead:
Er bare litt nysgjerrig i dag, fyren her en inntekt på 96.000 i måneden

Hun ville ha med mamma på tur så litt lei seg, men gått bra og super glad når jeg, mamma og minste onkelen kom :) ja mannen er fornøyd med hvordan dagen ble og gleder seg til å se lillegutt i morgen ❤️
Å ja, det er litt trist noen ganger når mamma ikke er der... Så bra hun ble glad når dere kom :)

Godt å høre at mannen din er fornøyd :) <3 Å det skjønner jeg at han gjør :) Kanskje dere får noen morsomme bilder som vi fikk :) Skal du på sykehuset på kontroll?

Jaggu godt å synke nedpå etter en laaaaaaaaang dag :)
Har dere hatten fin dag? :)
Godt det da :)
Hvert en kjempe fin dag her men skulle fått gjort flere praktiske ting da ;)
Må vel få gjort masse i kveld istedenfor :p

Joda, hun har faktisk det :p

Hun var enig i at det var noe spesielt med den første tiden, men det var ingen andre grunner enn at man er i ei boble med den nyfødte :)
Den første tiden merker man jo også ekstra mye til oxytocin så tåken er jo virkelig sånn sett ;)

Back
Topp