Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Bruker nettbrettebog kun Internett der xD ingen app der til chattingAnbefalesjeg bruker nesten kun den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker nettbrettebog kun Internett der xD ingen app der til chattingAnbefalesjeg bruker nesten kun den
JaEneste bakdelen med den er at den går tom for strømmin er 2 år og jeg må lade den 1ggr, ibland 2, om dagen
![]()
50 mil unnaEr det langt fra der dere bor? Blir vel langtur da for konfirmasjon er vel på søndager? Koselig å gjør noe sammen sånn![]()
Hun ville ha med mamma på tur så litt lei seg, men gått bra og super glad når jeg, mamma og minste onkelen komJa jeg satser på detOg at det ikke er noe
Alltid kos hos mor
Hvordan gikk det med N i bhg? Ja det er helt utrolig
! Veldig gøy da! Har der gått greit med takene dine i dag?
Er bare litt nysgjerrig i dag, fyren her en inntekt på 96.000 i månedenFår vondt i sjelen av det programmet der, fatter ikke at folk kan være så surrete og dumme![]()
Å ja, det er litt trist noen ganger når mamma ikke er der... Så bra hun ble glad når dere komHun ville ha med mamma på tur så litt lei seg, men gått bra og super glad når jeg, mamma og minste onkelen komja mannen er fornøyd med hvordan dagen ble og gleder seg til å se lillegutt i morgen
![]()
Du kan jo bruke bare internettet på mobilen og da, men alt blir knøttliteBruker nettbrettebog kun Internett der xD ingen app der til chatting
Godt det daJaggu godt å synke nedpå etter en laaaaaaaaang dag![]()
Har dere hatten fin dag?![]()
Så praktisk50 mil unna
Nei den er på lørdag![]()
Jeg bruker ikke mobilen så mye xD fikk første ordentlige smart telefon til jul xDDu kan jo bruke bare internettet på mobilen og da, men alt blir knøttlite![]()
Tja jeg har ikke hvert med på det før så aner jo ikke om det kommer kunder osv men blir spennendeKult! Har dere hatt sånn før ?
Er bare litt nysgjerrig i dag, fyren her en inntekt på 96.000 i måneden
Var de to andre for små?Æsj bare 1 av 3 penbukser passet til kb..
Den første tiden merker man jo også ekstra mye til oxytocin så tåken er jo virkelig sånn settJoda, hun har faktisk det
Hun var enig i at det var noe spesielt med den første tiden, men det var ingen andre grunner enn at man er i ei boble med den nyfødte![]()
Er et stykke dessverreSå praktisk
50 mil ja... Det er samme som vi har hjem til min mor og farkjører ikke SÅ mange ganger i året nei
![]()
Nei de er for storeVar de to andre for små?
Jepp, her er det ikke luksusfellen, men LUKSUSfellener det mulig å kom på luksusfelden med de summene!!??
Klart det erer det mulig å kom på luksusfelden med de summene!!??
Enda godt det da, men kjedelig å skulle kjøpe en ny eventuelt da.Nei de er for store