Men idag må jeg få gjort mye og skal bare på jobb i to timerDette var det jeg gjorde etter 19 bare
Men du var jo mange timer på jobb det var Ikke jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men idag må jeg få gjort mye og skal bare på jobb i to timerDette var det jeg gjorde etter 19 bare
Men du var jo mange timer på jobb det var Ikke jeg
Ja, hun kom på det helt selvHehe, flytte ut jaden var ny
så bra hun gleder seg
![]()
Hvorfor det? :/Kommer til å være mindre aktiv fremover![]()
Godt for deg med en kortere dag etter dagen i gårMen idag må jeg få gjort mye og skal bare på jobb i to timer![]()
Joa og glad for å tjene penger ihvertfallGodt for deg med en kortere dag etter dagen i går![]()
Kan jo være greit det ogsåJoa og glad for å tjene penger ihvertfall![]()
Fin vogn ! Har rød jeg da. Men kjøpt rosa kalesje nå da, bytte når våren kommer.![]()
Se så fin ♡
Gleder meg til trilletur![]()
Ja sko ønska vi hade flera dagar vi kunde vakna till strålandes solHer ogdet er så fint å våkne til en så strålende dag!
radom qouteHehe, flytte ut jaden var ny
så bra hun gleder seg
![]()
Ja han har jo fri i alle ferier, og har ungene mye alene da ;-)Åh... Så tøft for han. Og deg! Han får vel heldigvis litt ekstra lang "sommerferie" da![]()
Hvorfor det??? :-(Kommer til å være mindre aktiv fremover![]()
Ja absolutt! Imorgen får jeg vel også 100% ekstra de to timene jeg skal jobbeKan jo være greit det også![]()
Heheradom qoute
hvordan gikk det på kontroll i dag søta?<3

Signerer det!Ja sko ønska vi hade flera dagar vi kunde vakna till strålandes sol![]()
sitter her inne litt mens mannen barber seg. vil være mest mulig med han før han skal av gårde og jeg sliter veldig med å holde tårene tibake. jeg skulle ønske jeg kunne vært i kirken med hanmen vil ikke utsette lillegutt for noe <3
Åh så artig bilde!Hehe![]()
Det gikk veldig braDet så fint ut og livmorhalsen var lang, men jeg hadde bakterier i urinprøven så måtte ta ny for å se, så sa han at det kunne være mulig årsak til hva som skjedde sist, så derfor måtte han følge dette tett opp nå, og det var bare å ringe til føde-/gyn om jeg var urolig eller det skulle skje noe
Ikke legevakten
![]()
Tenker på deg i dag da! Så sender deg en god klem <3
Fikk med 3D bilde hvor han face slaper segVis vedlegget 174058