Skravletråd April

Dette var det jeg gjorde etter 19 bare :p
Men du var jo mange timer på jobb det var Ikke jeg
Men idag må jeg få gjort mye og skal bare på jobb i to timer :p

Da sover omsider mini etter å ha vært med på kontroll og innom jobben min:-). Jeg ble sykemeldt ut neste uke også skal vi se hvordan jeg føler meg etter det:-)

sitter her inne litt mens mannen barber seg. vil være mest mulig med han før han skal av gårde og jeg sliter veldig med å holde tårene tibake. jeg skulle ønske jeg kunne vært i kirken med han :( men vil ikke utsette lillegutt for noe <3

nei får gjør meg klar jeg.

er så glad for at jeg snart er ferdig med fragmin nå. ikke godt å sette de i magen med takene mine og jeg treffer som regel en blodåre... det er ikke godt

ha en fin dag :) skal prøve å ikke ha så alt for dårlig samvitighet nå <3

radom qoute

hvordan gikk det på kontroll i dag søta? :) <3
Hehe :)

Det gikk veldig bra :) Det så fint ut og livmorhalsen var lang, men jeg hadde bakterier i urinprøven så måtte ta ny for å se, så sa han at det kunne være mulig årsak til hva som skjedde sist, så derfor måtte han følge dette tett opp nå, og det var bare å ringe til føde-/gyn om jeg var urolig eller det skulle skje noe :) Ikke legevakten ;)
Tenker på deg i dag da! Så sender deg en god klem <3
Fikk med 3D bilde hvor han face slaper seg :) ImageUploadedByBV Forum1461755001.681056.jpg

Hehe :)

Det gikk veldig bra :) Det så fint ut og livmorhalsen var lang, men jeg hadde bakterier i urinprøven så måtte ta ny for å se, så sa han at det kunne være mulig årsak til hva som skjedde sist, så derfor måtte han følge dette tett opp nå, og det var bare å ringe til føde-/gyn om jeg var urolig eller det skulle skje noe :) Ikke legevakten ;)
Tenker på deg i dag da! Så sender deg en god klem <3
Fikk med 3D bilde hvor han face slaper seg :) Vis vedlegget 174058
Åh så artig bilde! :) bra ting så bra ut da, når får du svar på urinprøven? Eller jeg skjønte nok ikke helt...
Gjør de noe med det?

Back
Topp