Skravletråd April

God morgen :)
Sendt avgårde en som ikkr ville på skolen ..
Snart jobb på meg
Forresten... Det er helt sykt :o Jeg drømte i natt også :o :hilarious: Men ikke om Tamara denne gangen :p Nå så drømte jeg om alle damene i Septembergruppa :joyful::hilarious: Vi var på samling med mannfolka våre :p Å så kom politiet og ville vi skulle ha adgangsbevis på at vi fikk lov til å være på samling:hilarious: Jeg dør av preggodrømmer altså!! Helt sykt :p:hilarious:

God morgen.

Jeg har en naken baby på badet som har tisset på to håndklær så langt i dag. Egentlig ganske normalt, rekorden er tre innen klokken halv ti. Viktig å lufte huden og sprelle naken, så vi bruker alltid god tid på badet vi to om morgenen.

De andre er på vei til bhg og skole (eldstemann helst femme nå, skolen begynner 8.30)

Får ut fra den stillingen jeg har nå, altså 62.79%. Men nå er bekkenet så ødelagt og kroppen så utrolig sliten at jeg ikke klarer stort lenger. Så skal jeg klare fødselen og tiden etterpå også så trenger jeg ihvertfall en delvis sykemelding ellers kommer jeg til å være enda mer ødelagt enn nå
Ja jeg skjønner så absolutt det. Helsa er veldig viktig.

Men blir jo lite penger da :-o
Og vil det si noe for hvilken dekningsgrad dere kan ta?

Ja hun gleder seg masse :) Spør meg nesten hver dag når babyen kommer ut av magen og når jeg sier det er en stund til så siden hun "åååå, det er kjedelig" :) Med litt sånn søtt kjedelig ansiktsuttrykk ;)
Så herlig;) Gratulerer med 4 åringen :) Hva sier hun om å bli storesøster?
Hehe, det er vel ikke så lett å forstå at man må vente litt også så kjedelig da :)
Joda, nå er hun helt i hundre og gleder seg,til og begynne med var hun sur i 2 uker og skulle flytte :p

Hoff så slitsomt å må stå opp så tidlig :( og å må legge seg så tidlig pga det!
Er han hjemme tidlig om ettermiddagene da eller?
Nei :-P
Som regel i 16-tiden.

Det er straffen med å være lærer :-P
Han er på jobb kl 07 hver morgen (stort sett) og planlegger. Og så er det en del planlegging eller møtevirksomhet frem til 15.15/30.

Og så er han avhengig av buss, og det tar jo fort en time eller litt mer om dagen...

Så flink du er!:D
Går framover hos dere!
Ja! Det må det for nå blir jeg sprø snart :p nå har jeg verken pressening eller dør til vaskerommet hvor vi har dusj og toalett. .. slitsomt det altså. .

God morgen alle sammen :) her startet morningen kl 5

Ja jeg skjønner så absolutt det. Helsa er veldig viktig.

Men blir jo lite penger da :-o
Og vil det si noe for hvilken dekningsgrad dere kan ta?
Jeg får jo uansett den lønnen jeg har nå. Går bare glipp av evt ekstravakter. Og gubben er i jobb så får klare oss på den inntekten samt det jeg får. Det er en fast stilling så de kan ikke trekke meg i lønn fordi jeg blir sykemeldt. Kommer til å ta 100% dekningsgrad uansett og da legger de til grunn den lønnen jeg har og også det jeg har jobbet ekstra til nå.

Forresten... Det er helt sykt :o Jeg drømte i natt også :o :hilarious: Men ikke om Tamara denne gangen :p Nå så drømte jeg om alle damene i Septembergruppa :joyful::hilarious: Vi var på samling med mannfolka våre :p Å så kom politiet og ville vi skulle ha adgangsbevis på at vi fikk lov til å være på samling:hilarious: Jeg dør av preggodrømmer altså!! Helt sykt :p:hilarious:
Haha, :p ja de kan være helt vild!!

Back
Topp