Ooh ja!Oj så mye du fikk gjort. Deilig med energi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh ja!Oj så mye du fikk gjort. Deilig med energi
Lykke tilJa tenkte det. Skal prate med legen idag ang sykemelding. Vurderte å spør om å gå mer dag slik jeg får kontortid men spørs om sjefen går med på det
Takk;-)Lykke til![]()
Forresten... Det er helt syktGod morgen
Sendt avgårde en som ikkr ville på skolen ..
Snart jobb på meg
Men ikke om Tamara denne gangen 
Vi var på samling med mannfolka våre
Jeg dør av preggodrømmer altså!! Helt sykt 
Ja jeg skjønner så absolutt det. Helsa er veldig viktig.Får ut fra den stillingen jeg har nå, altså 62.79%. Men nå er bekkenet så ødelagt og kroppen så utrolig sliten at jeg ikke klarer stort lenger. Så skal jeg klare fødselen og tiden etterpå også så trenger jeg ihvertfall en delvis sykemelding ellers kommer jeg til å være enda mer ødelagt enn nå
Hehe, det er vel ikke så lett å forstå at man må vente litt også så kjedelig daJa hun gleder seg masseSpør meg nesten hver dag når babyen kommer ut av magen og når jeg sier det er en stund til så siden hun "åååå, det er kjedelig"
Med litt sånn søtt kjedelig ansiktsuttrykk
![]()
Så herligGratulerer med 4 åringen
Hva sier hun om å bli storesøster?
Var ikke noe gøy nei, veldig slitsomt i lengden, heldigvis ble det bedreOi det hørtes ekstremt ut!det må ha vært slitsomt
![]()
Tja, sov litt iallefallJeg skjønner det etter alt du har gjorthåper du fikk sove!
![]()
NeiHoff så slitsomt å må stå opp så tidligog å må legge seg så tidlig pga det!
Er han hjemme tidlig om ettermiddagene da eller?
Ja! Det må det for nå blir jeg sprø snartSå flink du er!
Går framover hos dere!
Godmorgon uff kl 5 var tidigt . E så glad mina aldrig startar før kl 6:30-07God morgen alle sammenher startet morningen kl 5
Jeg får jo uansett den lønnen jeg har nå. Går bare glipp av evt ekstravakter. Og gubben er i jobb så får klare oss på den inntekten samt det jeg får. Det er en fast stilling så de kan ikke trekke meg i lønn fordi jeg blir sykemeldt. Kommer til å ta 100% dekningsgrad uansett og da legger de til grunn den lønnen jeg har og også det jeg har jobbet ekstra til nå.Ja jeg skjønner så absolutt det. Helsa er veldig viktig.
Men blir jo lite penger da :-o
Og vil det si noe for hvilken dekningsgrad dere kan ta?
Det var hun som valgte fargenHe he tviler ikke![]()
Nei, ikke jeg heller. Det er viktig med et skille mellom "jobb" og fritid.Skjønner ikke greia med så mye lekser jeg da
Dette var det jeg gjorde etter 19 bareEffektiv du også var igår da
Dere får meg til å føle meg så daff![]()
Haha,Forresten... Det er helt syktJeg drømte i natt også
![]()
Men ikke om Tamara denne gangen
Nå så drømte jeg om alle damene i Septembergruppa
Vi var på samling med mannfolka våre
Å så kom politiet og ville vi skulle ha adgangsbevis på at vi fikk lov til å være på samling
Jeg dør av preggodrømmer altså!! Helt sykt
![]()