Skravletråd April

Dere hadde simo? Skjønner det :) himmel å trille. Dumt ikke bugaboo har mønster. Er sånn som vil ha mønster i vognen og på. Sær :p
Hehe, vi har alle hver vår ting :p
Ja, grå simo ;) har den enda så den blir brukt som sovevogn i bhg :)

God kveld jenter! Ble lite skravling idag da jeg har vært på toppform idag og hatt middagsgjester frem til nettopp :)
Utrolig hva man får gjort mye om man "bare er hjemme" :D Mala ferdig og monterte skuffer i garderoben i gangen, bretta ett BERG med klær som var vaska (og sorterte ut til respektive eier), bytta sengetøy i alle senger og støvsuga hele huset.
Er jeg i samme form i morgen så blir det vindusvask!! ;) tjohoo :D
Oii, du har fått gjort mye :)

Ferdig mala, 2 strøk i trappnedgangen, 1 strøk i gangen boret hull til ventilatoren på kjøkkenet, kostet og ryddet etter dagens aktiviteter, skifta på senga og dusjet. Nå blir det godt å legge seg. .

Ferdig mala, 2 strøk i trappnedgangen, 1 strøk i gangen boret hull til ventilatoren på kjøkkenet, skifta på senga og dusjet. Nå blir det godt å legge seg. .
Dere har da gjort mye og!! :D
Inget er så godt som å legge seg i nytt sengetøy :) det skal jeg gjøre straks og!

Ooh ja :) føltes godt å endelig få "gi tilbake til samboer som har måtta gjort alt de siste ukene når jeg har lugge utslått med kvalme :)
Huff, jeg var så svimmel i starten av svangerskapet at jeg bare lå på sofaen , mannen måtte gjøre alt. Jeg lå og spiste og lå og dusjet med døren åpen. Fikk ikke lov å være alene eller noe.. glad det ikke er sånn lenger :)

Dere har da gjort mye og!! :D
Inget er så godt som å legge seg i nytt sengetøy :) det skal jeg gjøre straks og!
Mannen har gjort andre ting-det over har jeg gjort alene :)
Ja det var skikkelig godt nå skal jeg legge fra meg telefonen og prøve å sove, frykter det blir vanskelig :( bekkenet verker skikkelig etter aktivitetene ... :(

Først en klem ♡

Vi har ei som akkurat fylte 4,og venter lillesøster i juli :)

Gleder storesøster seg eller? :D
Ja hun gleder seg masse :) Spør meg nesten hver dag når babyen kommer ut av magen og når jeg sier det er en stund til så siden hun "åååå, det er kjedelig" :) Med litt sånn søtt kjedelig ansiktsuttrykk ;)
Så herlig;) Gratulerer med 4 åringen :) Hva sier hun om å bli storesøster?

God morgen:-). Trøtt idag kjenner jeg:-). Sovet dårlig da jeg har hatt så utrolig vondt i bekkenet og ble utrolig sliten etter jobb igår kveld. Klarte ikke helt å finne roen. Lege og 28 ukers kontroll idag og ny kveldsvakt i kveld

Huff, jeg var så svimmel i starten av svangerskapet at jeg bare lå på sofaen , mannen måtte gjøre alt. Jeg lå og spiste og lå og dusjet med døren åpen. Fikk ikke lov å være alene eller noe.. glad det ikke er sånn lenger :)
Oi det hørtes ekstremt ut! :o det må ha vært slitsomt :(

God kveld jenter! Ble lite skravling idag da jeg har vært på toppform idag og hatt middagsgjester frem til nettopp :)
Utrolig hva man får gjort mye om man "bare er hjemme" :D Mala ferdig og monterte skuffer i garderoben i gangen, bretta ett BERG med klær som var vaska (og sorterte ut til respektive eier), bytta sengetøy i alle senger og støvsuga hele huset.
Er jeg i samme form i morgen så blir det vindusvask!! ;) tjohoo :D
Så herlig å høre at formen er på topp!:D
Du har jaggu vært effektiv!

Mannen har gjort andre ting-det over har jeg gjort alene :)
Ja det var skikkelig godt nå skal jeg legge fra meg telefonen og prøve å sove, frykter det blir vanskelig :( bekkenet verker skikkelig etter aktivitetene ... :(
Jeg skjønner det etter alt du har gjort :o håper du fikk sove! :)

Ferdig mala, 2 strøk i trappnedgangen, 1 strøk i gangen boret hull til ventilatoren på kjøkkenet, kostet og ryddet etter dagens aktiviteter, skifta på senga og dusjet. Nå blir det godt å legge seg. .
Så flink du er!:D
Går framover hos dere!

Back
Topp