Ja har vært sykemeldt fra midten på marsFått sykmelding?
Høres ut som du trengte det :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har vært sykemeldt fra midten på marsFått sykmelding?
Høres ut som du trengte det :-D
Så herlig da! Slikt må man jo nyteSikkert forsi jeg egentlig skulle utføre 3 jobber á en time idag + litt kjøring emellom, men de to siste ble flyttet på en annen så når jeg var ferdig med første jobben fikk jeg kjøre hjem
Da var jeg våken og redo at arbeid så jeg bare satte igangetterpå bare fløt det på
Æææææ redebygging .... Regner med det er fordi takene har vært mildere idag. Mildere men oftere. Jeg kan ikke gjøre en dritt så bena mine er som mark ..... :O
Hehe, ja jeg nyter hele tiden nåSå herlig da! Slikt må man jo nyte![]()
Håper jeg føler det sånn imorgen for har masse som skulle hvert gjort!
Nei men den kan bli stabil ikke kortereblir en slitsom tid fremover. Det finnes inget å gjøre for å "gjør livmorhalsen lenger"??
man må bare ligge på sofaen og håpe at hvert krafttak man gjør ikke starter fødsel?
Jeg har to vegger som er egghvite og to vegger i en grålilla farge som heter Pilates, den syns jeg er nydelig sammen med det hvite og gir fin kontrast og ro på et soveromHvis vi skal ha litt farge så tenker jeg at det blir en så lys farge som mulig. Resten av veggene blir eggehvit. Men føler ingen farger helt passer heller![]()
Det kan den vel ikke?Hehe, ja jeg nyter hele tiden nåingen kvalme!!!!!
Bare å håpe den ikke kommer tilbake nå
Jeg får prøve å sende litt energi over til deg![]()
Wow flinka!!God kveld jenter! Ble lite skravling idag da jeg har vært på toppform idag og hatt middagsgjester frem til nettopp
Utrolig hva man får gjort mye om man "bare er hjemme"Mala ferdig og monterte skuffer i garderoben i gangen, bretta ett BERG med klær som var vaska (og sorterte ut til respektive eier), bytta sengetøy i alle senger og støvsuga hele huset.
Er jeg i samme form i morgen så blir det vindusvask!!tjohoo
![]()
Å det er nå møkk!!Wow flinka!!Vindusvask skulle trengtes her å nå, men blir ikke gjort før jeg er 100% frisk igjen! Ligge med influensa heile helga!
![]()
Høres ut som megDet har ikke jeg fått tidligere hellerda var det se serier, prøve å finne noe å spise og sove som sto på lista
Haha, det skulle tatt seg ut om vinduene bare løp sin veiÅ det er nå møkk!!da er man jo helt slått ut! Håper du kommer deg på benen igjen snart
og du? Ikke stress med vinduene, de springer ikke sin vei
![]()
Wow flinka!!Vindusvask skulle trengtes her å nå, men blir ikke gjort før jeg er 100% frisk igjen! Ligge med influensa heile helga!
![]()
Skulle å skrive at jeg har gått og sutret over vindusvasken i over to uker, så jeg vet hvordan det er å føl at "nå MÅ jeg gjøre det... Men jeg orker ikke....Å det er nå møkk!!da er man jo helt slått ut! Håper du kommer deg på benen igjen snart
![]()
Haha, ja! Men da er det banne meg fri sikt og!Haha, det skulle tatt seg ut om vinduene bare løp sin vei![]()
Ja, begynte onsdagskvelden og mannen har hatt arbeidshelg, så jeg har vært hjemme alene med lille å. Heldigvis tok mamma en trilletur både lørdag og søndag så jeg fikk dusja og slappet av litt aleneÅ det er nå møkk!!da er man jo helt slått ut! Håper du kommer deg på benen igjen snart
![]()
Godt å vite at de ikke springer sin vei daSkulle å skrive at jeg har gått og sutret over vindusvasken i over to uker, så jeg vet hvordan det er å føl at "nå MÅ jeg gjøre det... Men jeg orker ikke...."
Godt at mammaen din kunna hjelpe til! Selv om man elsker de små mer enn livet selv så ER det fryktelig slitsomt å ha hånd om en liten når man selv er i dårlig form.Ja, begynte onsdagskvelden og mannen har hatt arbeidshelg, så jeg har vært hjemme alene med lille å. Heldigvis tok mamma en trilletur både lørdag og søndag så jeg fikk dusja og slappet av litt aleneNå er det bare hosten som sitter igjen, så håper formen er på topp igjen snart!
![]()
Jeg har Kärsher vindusvask-maskin. Helt utroligGodt å vite at de ikke springer sin vei daSkulle hatt en magisk hageslange som bare kunne spylt de rene på 1 2 3, finito
![]()
Ja, det hjalp mye bare at hun kunne ta henne et par timerGodt at mammaen din kunna hjelpe til! Selv om man elsker de små mer enn livet selv så ER det fryktelig slitsomt å ha hånd om en liten når man selv er i dårlig form.
Husker en dag når lillegutt var bare noen måned gammel ble jeg forkjølet og fikk feber (tror det var bihulebetennelse) og da måtte pappaen ta en "syk barnepasserdag" for jeg klarte ikke å være oppe. Enda mindre skite bleie, gå trilletur mm... Det er tøft å være mamma ibland
Men godt at du snart er frisk igjen![]()
Hørtes ut som noe jeg må sjekke ut, takk for tipsJeg har Kärsher vindusvask-maskin. Helt utroligsynes det blir helt perfekt resultat pluss at det går ganske fort. Blir nesten som hageslange 1-2-3 det
![]()
De er som regel det i den perioden!Ja, det hjalp mye bare at hun kunne ta henne et par timerMen var verst om natta egentlig, når jeg var pottetett og hadde feber. Og hun våknet og ikke ville slutte å skrike før hun fikk puppen sin
men men, gikk bra det å
Er bare glad hun ikke har blitt syk, men er vel litt immun mot meg da jeg fortsatt ammer døynet rundt!
![]()