Jepp. Han måtte kjøre svigerfar på akutten. Så sitter nå her å venter på å høre hva som skjer.Ja jeg elsker denne tiden på døgnet![]()
Er mannen borte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Han måtte kjøre svigerfar på akutten. Så sitter nå her å venter på å høre hva som skjer.Ja jeg elsker denne tiden på døgnet![]()
Er mannen borte?
Hehe. Tenkte du måtte legge han ogHaha, mannen la deg selv![]()
Oi, ja da skjønner jeg du ikke liker det.Jepp. Han måtte kjøre svigerfar på akutten. Så sitter nå her å venter på å høre hva som skjer.
Nei han får kjøre seg selvHehe. Tenkte du måtte legge han og![]()
Sambo sendte meld om at det er hjerteflimmer og lungebetennelse. Jeg sier at han bare får bli frisk å komme seg hjem igjen for ungene forguder mannen.Oi, ja da skjønner jeg du ikke liker det.
Såg detNei han får kjøre seg selv![]()
Har forresten skrevet til deg i tråden din om veggfarge ;-)
Huffda. Håper han blir fort frisk.Sambo sendte meld om at det er hjerteflimmer og lungebetennelse. Jeg sier at han bare får bli frisk å komme seg hjem igjen for ungene forguder mannen.
Huff daSambo sendte meld om at det er hjerteflimmer og lungebetennelse. Jeg sier at han bare får bli frisk å komme seg hjem igjen for ungene forguder mannen.
Wow du er flink ! Jeg får ikke gjort en dritt når jeg er hjemmeGod kveld jenter! Ble lite skravling idag da jeg har vært på toppform idag og hatt middagsgjester frem til nettopp
Utrolig hva man får gjort mye om man "bare er hjemme"Mala ferdig og monterte skuffer i garderoben i gangen, bretta ett BERG med klær som var vaska (og sorterte ut til respektive eier), bytta sengetøy i alle senger og støvsuga hele huset.
Er jeg i samme form i morgen så blir det vindusvask!!tjohoo
![]()
Det har ikke jeg fått tidligere hellerWow du er flink ! Jeg får ikke gjort en dritt når jeg er hjemme![]()
Takk forrestenWow du er flink ! Jeg får ikke gjort en dritt når jeg er hjemme![]()
Fått sykmelding?God kveld jenter! Ble lite skravling idag da jeg har vært på toppform idag og hatt middagsgjester frem til nettopp
Utrolig hva man får gjort mye om man "bare er hjemme"Mala ferdig og monterte skuffer i garderoben i gangen, bretta ett BERG med klær som var vaska (og sorterte ut til respektive eier), bytta sengetøy i alle senger og støvsuga hele huset.
![]()
Det har ikke jeg fått tidligere hellerda var det se serier, prøve å finne noe å spise og sove som sto på lista
Hehe ja jeg kjenner til detTakk forresten![]()
Huff håper han kommer fort på benaSambo sendte meld om at det er hjerteflimmer og lungebetennelse. Jeg sier at han bare får bli frisk å komme seg hjem igjen for ungene forguder mannen.
Hvor fikk du all den energien fra?God kveld jenter! Ble lite skravling idag da jeg har vært på toppform idag og hatt middagsgjester frem til nettopp
![]()
Huff skummelt, håper han blir raskt friskSambo sendte meld om at det er hjerteflimmer og lungebetennelse. Jeg sier at han bare får bli frisk å komme seg hjem igjen for ungene forguder mannen.
Sikkert forsi jeg egentlig skulle utføre 3 jobber á en time idag + litt kjøring emellom, men de to siste ble flyttet på en annen så når jeg var ferdig med første jobben fikk jeg kjøre hjemHvor fikk du all den energien fra?
Kjempe bra at du har hvert i så god form idag!![]()