Hva og hvor?Yey en ting kjøpt i julegave til kb. ! Salg er fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva og hvor?Yey en ting kjøpt i julegave til kb. ! Salg er fint
Slapper av og har planer om en tidlig kveldHva gjør dere i kveld?
Omtrent ingenting altsåTror det var en 7-8 kroner![]()
Surfer på nettSlapper av og har planer om en tidlig kveld
Du da?
En veldig ønsket fc barcelona jakke. Nå var den på 40 % i tillegg var det i dag 15 % ekstra rabattHva og hvor?![]()
Det gjør vel jeg ogsåSurfer på nett
Var jo det jeg sa..Omtrent ingenting altså
Yes det var detDet var da fryktelig stille her inne i kveld....
Det var et godt tilbudEn veldig ønsket fc barcelona jakke. Nå var den på 40 % i tillegg var det i dag 15 % ekstra rabatt![]()
Ha ha. Hvor surfer du?Det gjør vel jeg også![]()
Fikk en del vondt i ryggen etter middagen, men det ser ut til å gå bedre nåHåper du ikke slet deg ut da ihvertfall![]()
Fornøyd med den.Det var et godt tilbud![]()
Finn og eplaHa ha. Hvor surfer du?
Og jeg som hadde lyst til å få inn de siste få innleggene jeg trenger til å nå kravetYes det var det
Kan ikke spare alt til jul hellerFornøyd med den.
Kjøpte en barcelona joggebukse også men tror han får den før jul
Er det de dem reklamerer for på tv nå? Hmm... E ikke sikkert den går i Sverige da, men det skal være som å gå på myk gele hele dagen?God kveld damerda stikker jeg snart å gjør ferdig gamle leiligheten! Også imorgen jobber jeg fra 7.30-18.15! Blir skikkelig ild prøve for scholl gel sålene jeg fikk kjøpt idag
![]()
Det var da et veldig godt tilbudEn veldig ønsket fc barcelona jakke. Nå var den på 40 % i tillegg var det i dag 15 % ekstra rabatt![]()
Hvor mange mangler du?Og jeg som hadde lyst til å få inn de siste få innleggene jeg trenger til å nå kravet
Så bra vond rygg er ikke noe særligFikk en del vondt i ryggen etter middagen, men det ser ut til å gå bedre nå![]()