Skravletråd April

Ja :) vi var masse ute :) ser du frem til timen på torsdag ? :)
første timen er jo vekst av lillegutt :) men den andre gruer jeg meg til. redd for at det har skjedd noe mer :/
mannen min er med på begge kontrollene da <3

Da har lille U prøvd potten for første gang :)
(Ikke det at det kom noe)

har funnet frem film for i kveld. hot tub time machine 2. så får jeg se hva mannen kjøper av snop. lyst på noe, men vet ikke helt hva

Det er lurt. Ibland er det litt undersøkelse som skal til så får man ett ja :)
Har dere hus idag?
Ja vi har hus i dag. Ett gammelt hus som trenger oppussing på det meste. Har avtale med de som bygger å bytt da. Da hadde det gått opp i opp. For har derimot en fantastisk fin tomt med sjøutsikt og på nesten ett mål. Så de ville jo revet huset og bygd nytt. Vi ligger 5 min fra alt også her. Bhg, skole og sentrum. Så en veldig attraktiv plass her.
Men vi hadde da fått helt nytt. Men måtte jo ut med litt ekstra da. Og kausjonisten vi allerede har, var da ikke god nok. Og utenom det har vi null kausjonist i familien å spørre.

Skjønner ikke hvorfor de snur om nå ang hu vi har da. For hu er mer enn god nok. Menmen. I verste fall får vi spare oss i hel og håpe på det beste om mange år :(

Ja vi har hus i dag. Ett gammelt hus som trenger oppussing på det meste. Har avtale med de som bygger å bytt da. Da hadde det gått opp i opp. For har derimot en fantastisk fin tomt med sjøutsikt og på nesten ett mål. Så de ville jo revet huset og bygd nytt. Vi ligger 5 min fra alt også her. Bhg, skole og sentrum. Så en veldig attraktiv plass her.
Men vi hadde da fått helt nytt. Men måtte jo ut med litt ekstra da. Og kausjonisten vi allerede har, var da ikke god nok. Og utenom det har vi null kausjonist i familien å spørre.

Skjønner ikke hvorfor de snur om nå ang hu vi har da. For hu er mer enn god nok. Menmen. I verste fall får vi spare oss i hel og håpe på det beste om mange år :(
Ikke lett å vite hvordan de tenker alle ganger :( får håpe du har bedre lykke med en annen bank imorgen!

En større leilighet?
Hvor hen?

Ja i morgen er 5mnd kontroll med vaksiner,wæwæ!!
73 kvm her så litt større og ihvertfall to soverom denne gangen, selvom jeg selvsagt ble gravid rett etter vi hadde takket ja men bra vi ihvertfall da har to soverom ihvertfall :p
Den er i Arvika :D

Går nok kjempe bra imorgen vil jeg tro :)

Ikke lett å vite hvordan de tenker alle ganger :( får håpe du har bedre lykke med en annen bank imorgen!
Takk. Nei. Følte meg helt demotivert her.

Når de da sier selv at vi hadde kunnet hatt den nye huset uten problemer. Men men. Man får bare kjempe videre. Noen kamper tar dessverre veldig mye mer tid og krefter enn andre.

Først jobb så middag, lekser, bading og legging av barn:)
Du da?

Har vært dautrøtt siden jeg nesten ikke sov natt til i dag, stod opp i 5-6 tiden, hatt hjemme kos med film og pizzarester fra lørdag, så kom mannen heim og det ble middag aaaalt for sent. Så nu er mannen inne og legger de :P

Jeg skulle jo bare på en jobb idag, men når jeg nesten var ferdig ringte sjefen, en kabel i nabokommunen til der jeg var hadde mest sannsynlig blitt gravd av og nesten alle mine kollegaer hadde vært på nattarbeid og lå å sov! :(
Han tigget nesten på sine knær gjennom tlf at jeg i hvert fall kunna kjør dit å så hvor stor skada det var.
Slutta med at jeg ble der resten av dagen og hverken fikk hentet i bhg eller ordne med middag :p
Sånn kan det gå!
Håper du ikke slet deg ut da ihvertfall :)

Ja, bor nesten rett over dammen :) 25 min fra ferga og hjem, som jeg venter på å ta I retur nå :p

Hehe, kan si jeg bor like ovenfor deg da :P Bor på byneset som blir motsatt vei fra sentrum når du kommer til Flakk fergeleie :) Vært koselig idag?

God kveld damer :) da stikker jeg snart å gjør ferdig gamle leiligheten! Også imorgen jobber jeg fra 7.30-18.15! Blir skikkelig ild prøve for scholl gel sålene jeg fikk kjøpt idag :p

Back
Topp