Skravletråd April

Ja. :( Gravde meg ned under dyna jeg. Men undersøker saken videre. Evnt se om andre banker som er mer samarbeidsvillige. Har ikke egenkapital. Men har kausjonist. Men de var visst ikke helt fornøyde med det liksom. Men er en lokal bank og kjent for å være Neifolk... Så tenker jeg undersøker en annen bank imorgen.
Det er lurt. Ibland er det litt undersøkelse som skal til så får man ett ja :)
Har dere hus idag?

Bob bob dag.

Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!

Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.

Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf... :(
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer... :(
Grattis med vektnedgang:D godt jobbet!
Hvordan gikk det med banken?

Hoff, det må nervøst å gå å være forsiktig hele tiden :( er det mange dager igjen nå til det ikke blir prematur? Eller at det går greit om det starter?
Kondolerer :(
Din farmor? Eller barnets?
Hatt 2 rietak i sengen nå og stakkars N skjønner ingenting :/ jeg er 31+3 så kommer han om 4 dager så er han ikke ekstremt prematur men prematur er han frem til 37+0. Han vil ikke ha så problemer litt start hjelp nå, men om det har skjedd noe mer blir det satt i gang tiltak. Hva vet jeg ikke enda, men pakker en bag til meg og N sånn tilfelle mannen må være der og henne sove borte.
Har det meste til henne. Må bare ha noen strømpebukser og vaske dyne + sengesett til hun.
Mannen har det han evt skal ha som toalettsaker, skift og noe tidsforbruk.

Jeg må kjøpe en vannflaske og tøfler i første omgang.

Det er N sin farmor :( tusen takk <3

Jeg skulle jo bare på en jobb idag, men når jeg nesten var ferdig ringte sjefen, en kabel i nabokommunen til der jeg var hadde mest sannsynlig blitt gravd av og nesten alle mine kollegaer hadde vært på nattarbeid og lå å sov! :(
Han tigget nesten på sine knær gjennom tlf at jeg i hvert fall kunna kjør dit å så hvor stor skada det var.
Slutta med at jeg ble der resten av dagen og hverken fikk hentet i bhg eller ordne med middag :p
Sånn kan det gå!

Hatt 2 rietak i sengen nå og stakkars N skjønner ingenting :/ jeg er 31+3 så kommer han om 4 dager så er han ikke ekstremt prematur men prematur er han frem til 37+0. Han vil ikke ha så problemer litt start hjelp nå, men om det har skjedd noe mer blir det satt i gang tiltak. Hva vet jeg ikke enda, men pakker en bag til meg og N sånn tilfelle mannen må være der og henne sove borte.
Har det meste til henne. Må bare ha noen strømpebukser og vaske dyne + sengesett til hun.
Mannen har det han evt skal ha som toalettsaker, skift og noe tidsforbruk.

Jeg må kjøpe en vannflaske og tøfler i første omgang.

Det er N sin farmor :( tusen takk <3
Bra du begynner få ting på stell da :)
Men utrolig trist og miste en som står så nær :( :(
Nå får vi bare håpe at lille babyen har bestemt seg for å bli en stund til, gjerne noen uker!

Ehm sånn ca en smulr dårlig :(
Fikk bedøvelse på innsiden og utsiden som gjorde at det føltes ut som jeg ikke fikk puste å da fikk jeg panikk ...
Usj og fy!! :o for en skrekkopplevelse! Var det normalt eller slo bedøvelsen ut feil?

Bra du begynner få ting på stell da :)
Men utrolig trist og miste en som står så nær :( :(
Nå får vi bare håpe at lille babyen har bestemt seg for å bli en stund til, gjerne noen uker!
Hjemme er det meste kjøpt inn. Bare ikke bygget rede enda :) ikke helt turt det enda. Hadde alt klart i uke 32 med N, men vil vente siden lillebror skal ikke komme før om mange uker! ❤️
Ja det er helt forferdelig :(

14 grader ute men vært 20 grader i solen så var litt deilig å være ute i sted. Hvordan har dagen din vært? :)
Å så deilig! :)
Har vært i sengen og sett på prinsessen og frosken. Fikk snakket med sykehuset om timen min på torsdag. Hentet N i bhg og ellers slappet av. Din da? :)

Å så deilig! :)
Har vært i sengen og sett på prinsessen og frosken. Fikk snakket med sykehuset om timen min på torsdag. Hentet N i bhg og ellers slappet av. Din da? :)
Så greit da :) vi har vært på trilketur og lekt ute. Småen gikk en del ved siden av vognen ville ikke sitte selv etterpå. Var på butikken å kjøpte tosidig tape til scrapbook :)

Så greit da :) vi har vært på trilketur og lekt ute. Småen gikk en del ved siden av vognen ville ikke sitte selv etterpå. Var på butikken å kjøpte tosidig tape til scrapbook :)
Høres ut som en koselig dag :)

Back
Topp