Skravletråd April

Ikke i det hele tatt.
Jeg er nybegynner å får det til.

Knutene lager du ved å stikk høyre pinne inn mellom 2. og 3. maske på venstre pinne, dra ut tråden til garnnøstet og legge løkken fremst på venstre pinne. Strikk løkken sammen med 1. maske på venstre pinne og 2. maske rett.

Fletten er 3 masker vrang, 5 masker rett, 3 masker vrang.
Hver 10. pinne strikker du 3 masker vrang, legger 4 masken over på en annen pinne og legg bak, strikker den neste masken etter de 4 maskene rett. Strikk de 4 maskene på pinnen rett så 3 masker vrang
Denne beskrivelsen skjønte jeg faktisk :D takk!

Håper det for han har gått langs bord/sofa i en evighet nå og skikkelig lei av en unge som hyler/sutrer seg gjennom kjøpesentre når vi skal ut på ærend fordi han ikke vil sitte i vognen. Og jeg har ikke rygg til å bære så mye på han ihvertfall ikke når vi er ute på ærend og gjerne har vogn, stelleveske og div andre ting md også
Min og gikk langs møbler i mange mnd.. Så ga til slutt opp å vente på at han skulle gå. Så plutselig slapp han taket for å se på tv. Stod ganske lenge. En uke etterpå begynte han å gå. Tror det skjer veldig snart :) men ikke godt å vite om det skjer i morgen eller om noen uker :)
Er ikke bra å belaste ryggen for mye heller nei. Er han veldig tung?

Min og gikk langs møbler i mange mnd.. Så ga til slutt opp å vente på at han skulle gå. Så plutselig slapp han taket for å se på tv. Stod ganske lenge. En uke etterpå begynte han å gå. Tror det skjer veldig snart :) men ikke godt å vite om det skjer i morgen eller om noen uker :)
Er ikke bra å belaste ryggen for mye heller nei. Er han veldig tung?
Han veide 10505 gr på 15 måneders kontrollen så begynner å veie litt. Og med liten på vei i tillegg blir det litt ekstra å bære på:-P

Godt å kjenne på helgeroen etter en hektisk uke. Mini ble innlagt på sykehus med rs-virus på mandag, og fikk reise hjem på onsdag. Brukte torsdag og fredag på å få orden hjemme igjen.

off ja, nei hun våkner alltid rundt den tiden å skal ha pupp, så sover hun 3-4 timer igjen og får pupp, og så står vi ikke opp før i 9-tiden ;)
Er vel litt slik den første tiden:-). Hvor gammel er hun? Her hang han på puppen sikkert det første 6-8 månedene på natten også føltes det ihvertfall ut som:-)

Tja litt men elsker meg nede der da ;)

Vi møttes når jeg kom inn på apoteket han jobbet i, i hurghada med betent visdomstann ;)
Var på ferie med familien for pappa ble 40. 6 år siden nå da :p
Hehe, så koselig ♡
Er dere ofte der på ferie eller?

Hun er 7måneder nå, og har faktisk begynte å våkne oftere den siste måneden etter vi begynte med litt grøt og moser. Men er vel en overgansfase til hun klarer å spise nok mat, håper jeg.

Er vel litt slik den første tiden:). Hvor gammel er hun? Her hang han på puppen sikkert det første 6-8 månedene på natten også føltes det ihvertfall ut som:)
Hun er 7måneder nå, og har faktisk begynte å våkne oftere den siste måneden etter vi begynte med litt grøt og moser. Men er vel en overgansfase til hun klarer å spise nok mat, håper jeg.

Hjemme igjen etter basseng, cafe omvisning på hurtigruta polarlys og butikktur. Så slapper vi av litt før vi skal jobbe litt mer med huset.. mannen snakket om å kjøre inn på ikea da..

Hehe, så koselig ♡
Er dere ofte der på ferie eller?
Tja prøver men fikk ikke hvert der på over to år pga jobb osv, prioriterte heller besøksvisum til mannen.
Men etter planen skal vi reise ned hvert år da, var der i oktober og pga graviditet skal vi heller få svigers hit og reise dit neste sommer som en del av permisjonen :D
Skulle reist i august for trodde det ville ta mye lengre tid å bli gravid på! :o

Hjemme igjen etter basseng, cafe omvisning på hurtigruta polarlys og butikktur. Så slapper vi av litt før vi skal jobbe litt mer med huset.. mannen snakket om å kjøre inn på ikea da..
Dere får prøve å slappe litt av :)
Høres ut som en spennende dag da

Back
Topp