Grill er sommerGreit nok detfår litt sommerølelse av det
kulegrill eller gass?
![]()
Vi bruker gass stort sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grill er sommerGreit nok detfår litt sommerølelse av det
kulegrill eller gass?
![]()
Hun våknet i 3 tiden igjen å skulle ha pupp, men da sovnet hun heldigvis igjen etter ca 30minHåper hun sov lenge. Her våknet mini 05.45:-/. Typisk det de helgene gubben har arbeidshelg og jeg må stå opp med mini
Alltid noe å gjøreHuff altfor mye jeg skulle gjort idag damer, tviler på at jeg får gjort så mye da![]()
Også må jeg finne ut hva vi skal spise idag
Håper han snart knekker kodenKan ikke snart mini begynne å gå selv da? Begynner å bli tung å bære på når han ikke har noe å støtte seg til :-/
God "ettermiddag"God "morgen" jenter
God dagGod "morgen" jenter
Skikkelig daff lørdag herNeida, vi skravler typisk lørdag![]()
Har tatt igjen litt nødvendig søvn.Dere skravler for sakte i dag... tempo tempo jenter...
Skulle ikke du ta det med ro?Blir utedag i morgen
Skal pakke litt bager. Planen nå full avslapping![]()
Så flink R er![]()
Siste kampen... Snuppa scoret 5 mål
Jada kom bare 15 min for sentOops, fort gjort da
Rakk dere litt av den da?
He he nope bare kamera som er sånnDriver du med photoshop?![]()
Han der er lik pappaen sin altså!Venter på premieutdeling og leker med kamera....![]()
God "ettermiddag"
Hva gjør du?
Lå i seng til kl 12:30.God dag![]()
Tør du å sende han alene til ikea?Har sendt mannen på IKEA så nå gleder jeg meg til han kommer hjem med seng til Lillemor![]()
Lørdag skal være rolig avslapping, skal det ikke? Vi har sløvelørdag her. (siden vi uansett ikke kan dra noe sted med bilen på de vårlige arrangementene vi hadde tenkt oss, eller skaffe utebukse til jentungen som trolig kan ta med vinterdress til bhg mandag ;-))Dere kan da bedre enn dette? ??![]()
Huff ja! Tatt 6 vask med vaskemaskinen men må få takk oppvasken, ryddet ting opp i boden, fikse midlertidig innmat i garderoben, reise til andre leiligheten og begynne å vaske ut den med mannenAlltid noe å gjøre
Vi skal grille vi!
Det blir bare rett utenfor så jeg får litt frisk luftSkulle ikke du ta det med ro?
Akkuratvært på sykkelturLå i seng til kl 12:30.
Nå har jeg akkurat spist frokost og sitter og strikker litt.
Skal snart ut og kjøpe nye sko til de eldste
Hva gjør dere?