Neida,har ikke hørt noe om detHehe, tipper det går fintom du ikke i utgangspunktet har svake tenner da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida,har ikke hørt noe om detHehe, tipper det går fintom du ikke i utgangspunktet har svake tenner da..
Fysj daDa har jeg snart brukt opp en hel storpakke med kleenex på to dager, knaska pastiller til jeg har fått vondt i magen og drokke så mye vann og te at jeg flyr like ofte på do som da jeg var gravidBuuuhu... hater å være syk!!
Huff! Blir godt når du er ferdig da.Nei er ikke det. Skal trekke en tann også![]()
Ja glimter til noen gangerÅ, så snill han er ♡
Det blir det jaHuff! Blir godt når du er ferdig da.
Æsj, såå kjedelig!!![]()
Der laver ned!![]()
Vi hadde såvidt snø i påsken. . Var litt i skogen :/Det skjønner jeg jo![]()
Snøen i påsken var så isete at skikkelig nysnø hadde hvert morsomt![]()
Smakte like godt til frokost!Hehesmaker godt da!
Er det seriøst mulig?!?Samtalen gikk i grunn som forventet.. det var to forskjellige timer ,,virker ikke som de har sett skikkelig på henvisningen en gang.
Må ringe de igjen når jrg vet time for oprrasjon
God morgenGod morgen. Her våknet mini 05.45. Alt for tidlig spør du meg
Tok taxi hjem siden den er 2,5 cm ca så får jeg lov å være hjemmeFor du hjem i natt eller lå du over?
Bra du ringtejeg har aldri hørt om kort livmorhals før
visste du at du hadde det?
Det er bra detJa glimter til noen ganger![]()
Hehe, bra barna finner det morsomtJeg fikk besøk på badet av en storebror som har sett ur og fortalte sin største søster, med stjerner i øynene: vet du, vet du, det er masse snø!!!!!
bare vent til du ser bilder fra I dag !Æsj, såå kjedelig!!![]()
Ikke mye hjelp å få her da siden jeg har forferdelig tannlegeskrekk!Det blir det ja
God morgenGod morgen. Utfordrer dere til å klare 23 000 innlegg i denne tråden i daglegg gjerne inn bilder av hva du driver med nå eller noe annet gøy
![]()
Vi hadde ingenting men i Valdres på fjellet hadde de snøVi hadde såvidt snø i påsken. . Var litt i skogen :/
God morgen KenguGod morgen![]()
Eer nok dessverre mulig jaEr det seriøst mulig?!?
Huff ville sagt ifra til fastlegen da og hørt hva han sier