Skravletråd April

Hei :)
Mannen drar om underkant av en time. Sove litt jeg da, men først kose litt med han før han drar.
Er så tett i nese og bryst, vondt i brystet, hard hoste og dundrende hodepine. Så typisk... Kynnerne mine er ikke noe sterkere enn de har vært, men murrer en del. Noen som vet om det er normalt snart 31 uker på vei? Husker ikke med N akkurat det

Hva skal dere i dag?

Hei :)
Mannen drar om underkant av en time. Sove litt jeg da, men først kose litt med han før han drar.
Er så tett i nese og bryst, vondt i brystet, hard hoste og dundrende hodepine. Så typisk... Kynnerne mine er ikke noe sterkere enn de har vært, men murrer en del. Noen som vet om det er normalt snart 31 uker på vei? Husker ikke med N akkurat det

Hva skal dere i dag?

Hei hei :) Uff, er kjedelig med sykdom ja, her er alle syke bortsett fra mannen, men virker som om han er på vei til å få det selv /= Mener å huske det er normalt med de murringene, var selv syk på slutten av begge mine svangerskap og da ble kynnerne 'annerledes' om du forstår? Håper du blir fort frisk da :)

Idag skal jeg bare være hjemme å passe på mine to syke små og telle timene til kjæresten kommer heim så vi kan lage middag..
Enn du da?

Hei hei :) Uff, er kjedelig med sykdom ja, her er alle syke bortsett fra mannen, men virker som om han er på vei til å få det selv /= Mener å huske det er normalt med de murringene, var selv syk på slutten av begge mine svangerskap og da ble kynnerne 'annerledes' om du forstår? Håper du blir fort frisk da :)

Idag skal jeg bare være hjemme å passe på mine to syke små og telle timene til kjæresten kommer heim så vi kan lage middag..
Enn du da?
God bedring til dere :) kanskje det er derfor de murret så mye i går. Måtte puste meg gjennom de og samme idag. Han lå med hodet ned akkurat for kjente det pga hikking. Håper de blir friske fort da :)
Her skal mannen snart avgårde. Møte familien sin. Så skal prøve å få litt søvn på øyet før jeg skal brette noen klær tenkte jeg

God morgen :) Vært ei hektisk helg her, så har ikke fått vært her inne å skravlet på en stund nå! Men i dag har det blitt skikkelig drittvær her, så ser ut som det blir en rolig innedag på meg og lille :)

Kontroll med mellomste i dag. Alt bra og er som hun skal. Faller sakte men sikkert på kurvene da. Men samtidig ble hun raskt stor som liten og har fortsatt i sin stigning. Men er nå såvidt under 50 percentilen. Flink jente. Og mammaen fikk også skryt og det er alltid kjekt ;)

Back
Topp