Håper virkelig du får slappa av litt. Jeg vet med meg selv at jeg blir helt umulig av lite søvn.Er nok alene med henne idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig du får slappa av litt. Jeg vet med meg selv at jeg blir helt umulig av lite søvn.Er nok alene med henne idag
Kjekt den kom på dagen din daJippi nye telefonen kom i dag![]()
Hei
Mannen drar om underkant av en time. Sove litt jeg da, men først kose litt med han før han drar.
Er så tett i nese og bryst, vondt i brystet, hard hoste og dundrende hodepine. Så typisk... Kynnerne mine er ikke noe sterkere enn de har vært, men murrer en del. Noen som vet om det er normalt snart 31 uker på vei? Husker ikke med N akkurat det
Hva skal dere i dag?
God bedring til dereHei heiUff, er kjedelig med sykdom ja, her er alle syke bortsett fra mannen, men virker som om han er på vei til å få det selv /= Mener å huske det er normalt med de murringene, var selv syk på slutten av begge mine svangerskap og da ble kynnerne 'annerledes' om du forstår? Håper du blir fort frisk da
Idag skal jeg bare være hjemme å passe på mine to syke små og telle timene til kjæresten kommer heim så vi kan lage middag..
Enn du da?
God morgenGod morgen alle sammen![]()
GrattisJippi nye telefonen kom i dag![]()
Skal på besøk til en venninne og datteren hennesGod morgen god morgen! Hva skal du i dag da?
Jeg får besøk av ei venninne og sønnen hennesSkal på besøk til en venninne og datteren hennes. Du da?
Nei ikke så langt. Men på skog og fjell med bratt stigningFlink du erløp du langt?
Så herlig! GratulererJippi nye telefonen kom i dag![]()
Er nok alene med henne idag
Hadde ikke detHar du mulighet til å sove litt på dagen?
He he min tror jeg også blir sprø når han hører ossJa, man blir det. Jeg ble lettere sprø av å høre mannen forsøke å guide henne gjennom ting i går...
Hurra !Jippi nye telefonen kom i dag![]()
Ha ha skjønne lilleHaha dagens. Gutten i kassa forsøker å flørte med meg, da stikker det ett lite hode frem fra vogna å sier "nei nei nei"![]()
"Don't you dare flirt with my mama" hahahaHa ha skjønne lille