Samme herHåper på at barna sovner snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHåper på at barna sovner snart![]()
Ligger her endaEn to tree
Ikke så lenge til. Nå sover begge herGår på badet ca 20.30
Bedre enn sjokoladeFin dille det
Så koseligHjemme fra langtur. Stakk innom svoger og svigerinne også på veien
Man glemmer fortOg jeg har glemt alle kunster fra de andre var små. Jeg bare husker, og skjønner, det sove to ganger gjorde de. Men når..? Uten at jeg må gå tur når vi spiser middag?
Lykke til med detMå vaske badet å :/
Altså kjøre langturdet er fort gjort å glemme. Vi må gjøre det, for ellers blir det dyrt
Så deilig med langtur![]()
Har ikke noe annet valg enn å produsere tråder da. Heldigvis mange underforum man kan poste på. Når det gjelder svar så er det ikke sikkert det blir veldig mange på dem. Men tråder skal det da bliJeg har tenkt å gi Tamara det hun vil ha
Hun vil ha mange tråder. Moderat med innlegg med enormt med tråder. Mao, lage mange tråder om hva nå enn jeg kommer på. Om mange svarer er ikke vesentlig (annet enn på de tingene jeg reelt lurer på. Men det er det trolig få med svar på) for innleggsmengden tar vi på skravling tenker jeg. (og det mye som skjer rundt på forumet, selvsagt)
Hihi, akkurat sånn det pleier å være!Åja,alle de gode egenskaper fra mor og alle de dårlige farhaha
Hmm, så magien virket ikkeLigger her enda![]()
Yes det stemmerKjøpt brukt?
Takk for detTakk, i lige måde![]()
Høres ut som her daSamme hereldstemann er vrien å få i seng for tiden
![]()
Er veldig snart detIkke så lenge til. Nå sover begge her![]()
Jepp, har lært det fra mammaHihi, akkurat sånn det pleier å være!![]()
Det er smartYes det stemmer
Åååja! Når er alt på plass?Det var den oppussinga av kjøkkenet som begynner å bli ferdig
Bare å smøre seg med tålmodighetJa, det blir det
Ingen som kom i dag, men blir vel senere i uka![]()
Det var virkelig ikke meningen å gjøre henne lei segGodt hun fikk is da![]()