Nå fikk jeg tilå, men da får jeg sitere deg da haha. Tok den handelen i dag selv
Er ikke alltid jeg får gjort det, så er så deilig de ukene jeg slipper å drive å stikke innom butikken hver dag! Men ofte glemmer jeg ting og nå innom likevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå fikk jeg tilå, men da får jeg sitere deg da haha. Tok den handelen i dag selv
Det ble jegBle du fornøyd da?![]()
Når legger han seg da?Min kom akkurat hjem
Får håpe detSatser på at mange vil det ja![]()
Alt bra med deg da? Frisk og rask?Gjør det nok.
Går på badet ca 20.30Når legger han seg da?
Ja var veldig koselig :-DHøres ut som dere har hatt en fin dag
Syns nesten det altså!Det fortjener en klapp på skuldra![]()
Godt med sånne dagerJa var veldig koselig :-D
Jeg har tenkt å gi Tamara det hun vil haSatser på at mange vil det ja![]()
det er fort gjort å glemme. Vi må gjøre det, for ellers blir det dyrtNå fikk jeg til![]()
Er ikke alltid jeg får gjort det, så er så deilig de ukene jeg slipper å drive å stikke innom butikken hver dag! Men ofte glemmer jeg ting og nå innom likevel![]()
Så deilig med langturHjemme fra langtur. Stakk innom svoger og svigerinne også på veien
Det var godt å høreSovna til slutt.. Og ble en ok natt.. Bare våken et par ganger faktisk.
Var en herlig følelse jaÅ gå av en slik vakt er helt fantastisk! Gjorde det selv for noen få år siden.
Hehe, det er som om du ser framtiden min tenker jeg, har termin i juliIsbiter er godt.
Med eldste gikk det mye isvann. Varm sommer, termin i august. Satt under parasoll og drakk isvann av halvliters glass. Glasset tomt, isen smeltet, jeg måtte på do...
En to treeJa når jeg kommer opp av sofaen så![]()
Fysj det er plagsomtTrøtt og sliten.. Lei.. Hatt en fin dag damen mensen med skikkelige smerter. Tror symfysen min prøver å revne.. Kjennes sånn ut
Ja jeg ogsåHåper jo på det da!
Kjøpt brukt?Nei kjøpt privat
Det var den oppussinga av kjøkkenet som begynner å bli ferdigRyddet du?