Perfekt søndagskveldLeggetid for søte små.. Skal sitte godt plantet i sofaen mellom vasking og bretting av klær!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Perfekt søndagskveldLeggetid for søte små.. Skal sitte godt plantet i sofaen mellom vasking og bretting av klær!![]()
Ja fri i morgen og tirsdagFri imorgen da?![]()
Alene eller sammen med noen?Hjemme fra gåtur![]()
Ja ble detRolig hos deg da
Ikke rart du er sliten da neiDet går værst utover stemmen og hendene. Har ett dritkult heiarop som vi kjører ved hvert mål... 9 kamper.. Alle seier.. rødt inni håndflatene. Men så utrolig morro![]()
Får krysse fingreneHadde nesten det jeg også, så jeg tok henne på badet og legger henne nå.
Mannen skal være på trening klokken 20, så de andre to bør samarbeide....
Vel fortjent (la oss håpe minst en av disse dagene er med i utfordringen ;-))Ja fri i morgen og tirsdag![]()
Herlig daJa fri i morgen og tirsdag![]()
Skulle støvsuge og skal ikke ta det på søndag helst etter 17:00 :/For sent for husarbeid...? Begynte nå jeg...null stress.
Grattis med bare seiere!Det går værst utover stemmen og hendene. Har ett dritkult heiarop som vi kjører ved hvert mål... 9 kamper.. Alle seier.. rødt inni håndflatene. Men så utrolig morro![]()
FiskegratengHva snakker dere om?
Er ikke feil det neiHe he det er greit å få
Deilig det ogsåJa ble det![]()
Jeg er rød jeg..Er ikke feil det neisommeren er ikke begynt engang
![]()
Hvorfor ikke ?Skulle støvsuge og skal ikke ta det på søndag helst etter 17:00 :/
Solbrent eller bare varm?Jeg er rød jeg..
Godt han har gode venner han trives med daJeg ammer henne nå, hun sover nesten.
Broren kom nettopp trampende hjem, sint fordi det ble for lite tid hos kompisen. Men de var på fjellet og gikk på ski i dag, sånn er det bare. De var da sammen nesten hele dagen i går
Helt alene som ønsket. Godt det etter å vært sosial i flere timerAlene eller sammen med noen?![]()
Begge deler tror jegSolbrent eller bare varm?![]()
Å ja var det jeg troddeFiskegrateng![]()