Skravletråd April

Hei :-D

I dag har vi fikset sykler, og ungene har syklet.

Endelig satte storebror seg bare på sykkelen og syklet avgårde :-D
I fjor slet han fælt og hatet å sykle. Nå gikk det som en lek og det var gøy ;-)
Han har øvd på bremsing og svinging. Neste er nedoverbakke og på fortau med folk rundt seg :p

Endelig passet også balansesykkelen til frøkna, og hun syklet også masse.

Jeg har fikset min sykkel også, så i morgen blir det sykkelvogn for å levere unger og komme seg på jobb
I mangel av bilen...

Og jeg tok med ungene ned på fotballbanen her og så på litt fotballcup mens vi spiste is og vafler.
Så bra han syklet avgårde :)

Mannen har lovet meg i vitners nærvær.

Vitnene mener dog at i fjor (gravid og bare sov) og i år (baby) ikke er rett tid. I fjor sov jeg, sant nok. I år har jeg derimot tid! (men mannen har ikke jobb. Så det er feil tid å investere i slikt)
Koster jo litt ja:)
Her har også gutta skikkelig lyst på:)
Men jeg må vente til hagen er ferdig opparbeidet:) nå bor vi i en jordhaug:P

Da sover hun sikkert nå:)
Jeg ammer henne nå, hun sover nesten.

Broren kom nettopp trampende hjem, sint fordi det ble for lite tid hos kompisen. Men de var på fjellet og gikk på ski i dag, sånn er det bare. De var da sammen nesten hele dagen i går

Hei :-D

I dag har vi fikset sykler, og ungene har syklet.

Endelig satte storebror seg bare på sykkelen og syklet avgårde :-D
I fjor slet han fælt og hatet å sykle. Nå gikk det som en lek og det var gøy ;-)
Han har øvd på bremsing og svinging. Neste er nedoverbakke og på fortau med folk rundt seg :-P

Endelig passet også balansesykkelen til frøkna, og hun syklet også masse.

Jeg har fikset min sykkel også, så i morgen blir det sykkelvogn for å levere unger og komme seg på jobb
I mangel av bilen...

Og jeg tok med ungene ned på fotballbanen her og så på litt fotballcup mens vi spiste is og vafler.
God kveld:D
Så flink J har blitt! Artig når de mestrer og synes det er gøy:D

Her har jeg en sovende mini i armkroken ❤
Hadde nesten det jeg også, så jeg tok henne på badet og legger henne nå.

Mannen skal være på trening klokken 20, så de andre to bør samarbeide....

Back
Topp