Skravletråd April

Hehe. Har han mye igjen?:)
Han var så flink å startet osv, men brått ble det mye på jobb og da sklei det ut :p
Han har langkjøring, teori, førstehjelp og oppkjøring igjen :) kan spørre svigerfar om han kan kjøre litt med han. Mannen har jo permittering :p

Han var så flink å startet osv, men brått ble det mye på jobb og da sklei det ut :p
Han har langkjøring, teori, førstehjelp og oppkjøring igjen :) kan spørre svigerfar om han kan kjøre litt med han. Mannen har jo permittering :p
Førstehjelp? Den delen tas jo i trafikalt grunnkurs eller har han ikke tatt det? Anbefaler og få teorien unna. Øve på mobilen via app teoritentamen.no

Jeg øvde der i 4 dager og bestod på første forsøk :)

Hehe, fort gjort:P
Hva sår dere?
Det ble etter ungenes valg små tagetes (nabojenta, så de vil hun vel ha etterhvert. Noen av dem i alle fall) agurk, min datter som endte med å så åtte, jeg hadde tenkt fire. Og fire typer salat sådd altfor tett, guttungen en og jeg tre. Og angrer allerede på hvor lite plass de fikk.

Solsikker skulle vi så, men glemte at de skal ligge i vann et døgn.

To sorter til med tomat har jeg plukket ut (har sikkert ti til...) Og et par sorter salat samt gressløk, minimais og et par ting til. Ja, og gulrot, både oransje og lilla. Noe av dette skal jeg så en dag mens ungene er på skole/bhg og noe skal jeg så med mine håpefulle, etter forberedelser. Legge solsikkefrø i vann f.eks

Deilig med grillmat:D
Må få mannen til å finne fram grillen snart:)
Hmm, vi har mat som kan grilles til middag i dag... Men mannen ser brannkamp da, vet ikke hvordan det blir med maten. Lillesøster sover på meg, men med 2% på mobilen må jeg uansett reise meg...

Det er lettvint og godt da:D
Her blir det pasta og kjøttboller:P
Absolutt! :) Junior er iallefall storfornøyd med middagen. Pølser er favoritten;)
Pasta og kjøttboller er jo storveis! Vi hadde tomatsuppe med kjøttboller i tidligere i uka, til barnas store glede:p

Førstehjelp? Den delen tas jo i trafikalt grunnkurs eller har han ikke tatt det? Anbefaler og få teorien unna. Øve på mobilen via app teoritentamen.no

Jeg øvde der i 4 dager og bestod på første forsøk :)
han er over 26. han har har førstehjelpskurs via jobben, men han må ta dette og :p
han har klisterhjerne delux så tror han klarer seg veldig bra :) det er kjempebra :)

må starte med lappen selv, men først må jeg få briller som er riktig styrke og :p

han er over 26. han har har førstehjelpskurs via jobben, men han må ta dette og :p
han har klisterhjerne delux så tror han klarer seg veldig bra :) det er kjempebra :)

må starte med lappen selv, men først må jeg få briller som er riktig styrke og :p
Ah. Skjønner :) mørkekjøring da? Har han tatt det? Den biten må jo og taes om man ikke trenger og ta trafikalt grunnkurs.

Ja, jeg er glad jeg har fått tatt lappen. Den er veldig kjekk og ha:)

Ah. Skjønner :) mørkekjøring da? Har han tatt det? Den biten må jo og taes om man ikke trenger og ta trafikalt grunnkurs.

Ja, jeg er glad jeg har fått tatt lappen. Den er veldig kjekk og ha:)
han har tatt sikkerhetskurs på bane (glattkjøring 4 timer) mørkekjøringsdemo og noen kjøretimer :)
vi har ikke behov for det eller hatt behov pga kollektiv, men nå som vi må ut av oslo så burde han ha lappen i første omgang og jeg senere. bil må kjøpes inn og, men vi har bestemt at vi kjøper ikke noen ny bil :) svigerfar er gammel biloppretter også

han har tatt sikkerhetskurs på bane (glattkjøring 4 timer) mørkekjøringsdemo og noen kjøretimer :)
vi har ikke behov for det eller hatt behov pga kollektiv, men nå som vi må ut av oslo så burde han ha lappen i første omgang og jeg senere. bil må kjøpes inn og, men vi har bestemt at vi kjøper ikke noen ny bil :) svigerfar er gammel biloppretter også
Kjekt og ha når dere flytter utenfor byen:)

Merker det blir lite skravling på meg i så fint vær :P 24 grader i solveggen her :o

Back
Topp