Hva feiler det deg da?Blir vel forhåpentligvis i løpet av dagen! Ellers må jeg på Volvat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva feiler det deg da?Blir vel forhåpentligvis i løpet av dagen! Ellers må jeg på Volvat...
Hele sørnorge i alle fall pga en høytrykksryggMange som er ute idagfint vær i hele Norge?
Sa han det? :OHar ikke blitt mye hvilegubben har heller ikke tilbudt seg en eneste gang å ta henne så jeg kan få slappe av "ikke min feil at du ikke får sove"
Nei nei.
Hva feiler det deg da?![]()
Hehe. Har han mye igjen?Haha lurer på om mannen blir blid når jeg i juni bestiller en kjøretime til hanlitt sånn hint hint bli ferdig med lappen x)
Han var så flink å startet osv, men brått ble det mye på jobb og da sklei det utHehe. Har han mye igjen?![]()
Førstehjelp? Den delen tas jo i trafikalt grunnkurs eller har han ikke tatt det? Anbefaler og få teorien unna. Øve på mobilen via app teoritentamen.noHan var så flink å startet osv, men brått ble det mye på jobb og da sklei det ut![]()
Han har langkjøring, teori, førstehjelp og oppkjøring igjenkan spørre svigerfar om han kan kjøre litt med han. Mannen har jo permittering
![]()
Det ble etter ungenes valg små tagetes (nabojenta, så de vil hun vel ha etterhvert. Noen av dem i alle fall) agurk, min datter som endte med å så åtte, jeg hadde tenkt fire. Og fire typer salat sådd altfor tett, guttungen en og jeg tre. Og angrer allerede på hvor lite plass de fikk.Hehe, fort gjort
Hva sår dere?
Hmm, vi har mat som kan grilles til middag i dag... Men mannen ser brannkamp da, vet ikke hvordan det blir med maten. Lillesøster sover på meg, men med 2% på mobilen må jeg uansett reise meg...Deilig med grillmat
Må få mannen til å finne fram grillen snart![]()
Absolutt!Det er lettvint og godt da
Her blir det pasta og kjøttboller![]()
han er over 26. han har har førstehjelpskurs via jobben, men han må ta dette ogFørstehjelp? Den delen tas jo i trafikalt grunnkurs eller har han ikke tatt det? Anbefaler og få teorien unna. Øve på mobilen via app teoritentamen.no
Jeg øvde der i 4 dager og bestod på første forsøk![]()
Ah. Skjønnerhan er over 26. han har har førstehjelpskurs via jobben, men han må ta dette og![]()
han har klisterhjerne delux så tror han klarer seg veldig bradet er kjempebra
![]()
må starte med lappen selv, men først må jeg få briller som er riktig styrke og![]()
Ja grillet i går ogsåDeilig med grillmat
Må få mannen til å finne fram grillen snart![]()
han har tatt sikkerhetskurs på bane (glattkjøring 4 timer) mørkekjøringsdemo og noen kjøretimerAh. Skjønnermørkekjøring da? Har han tatt det? Den biten må jo og taes om man ikke trenger og ta trafikalt grunnkurs.
Ja, jeg er glad jeg har fått tatt lappen. Den er veldig kjekk og ha![]()
Kjekt og ha når dere flytter utenfor byenhan har tatt sikkerhetskurs på bane (glattkjøring 4 timer) mørkekjøringsdemo og noen kjøretimer![]()
vi har ikke behov for det eller hatt behov pga kollektiv, men nå som vi må ut av oslo så burde han ha lappen i første omgang og jeg senere. bil må kjøpes inn og, men vi har bestemt at vi kjøper ikke noen ny bilsvigerfar er gammel biloppretter også
Mange som er ute idagfint vær i hele Norge?
Strålende vær på Vestlandet i allefallMange som er ute idagfint vær i hele Norge?
JaKjekt og ha når dere flytter utenfor byen![]()