Skravletråd April

Det skjønte jeg. Var bare at jeg sunes folk er så raske å dømme
Mye med hvilke "briller" man leser tekst med her i kveld, for om jeg ikke legger godviljen til så er det meste du har skrevet til meg meget godt egnet til å lese som kritikk og dømmende det også. Faktisk tidvis vanskelig å lese på annet vis.

Men jeg prøver å ikke være så rask å dømme, i dette tilfelle deg, ;-)

Koselig med kvalitetstid med mannen:-). Vi sløver i sofaen begge 2 her like trøtte og slakke :-D
Det gjenstår å se om det blir kvalitetstid eller hver sin skjerm og sløve...

Jeg også, men baby har sovnet så jeg skal snart liste meg ut av rommet og opp til lørdagskveld med mannen
Så deilig! Min kæll tok seg en tur til en kompis. Vi har hatt en regel om 24 timers varsel hvis man skal ut i helga, den ble ikke fulgt i dag. Så er litt småsur på han for øyeblikket.

The half blod prince, syns ikke den var så bra. Masse de ikke har tatt med som burde vært med jo :o
Åja, du har ikke sett den før? Nei, nå har jo jeg juksa og bare sett filmene da. Men er vel det som er vanskelig med å lage film, for er jo nesten umulig å kunne ta med alt? Bare spesielt interesserte som hadde kommet til å dratt på en 5 timers film på kino llsom :P

Åja, du har ikke sett den før? Nei, nå har jo jeg juksa og bare sett filmene da. Men er vel det som er vanskelig med å lage film, for er jo nesten umulig å kunne ta med alt? Bare spesielt interesserte som hadde kommet til å dratt på en 5 timers film på kino llsom :P
Jo jeg har sett den før, jeg og gubben kjører maraton, men jeg pleier alltid å skippe the half blod prince :p men det gikk vist ikke med gubben.

Syns alle filmene er sykt lange jeg :o sitter å vrir meg i sofaen hahaha.

Back
Topp