Det var tidligKjenner jeg er trøtt selv. Blir ikke sen kveld på meg heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var tidligKjenner jeg er trøtt selv. Blir ikke sen kveld på meg heller![]()
Støver ikke ned den der :;Da er den i allefall brukt i stede for å stå å bli støvet ned![]()
Jeg er ikke trøttEr alle trøtte eller ? Jeg som hadde håpa på litt liv
Yeså har dere hatt det i dag ?![]()
Prøve å holde ut kampenDet var tidlig![]()
Koselig med kvalitetstid med mannenJeg også, men baby har sovnet så jeg skal snart liste meg ut av rommet og opp til lørdagskveld med mannen
Kan virke som de fleste er det i dagEr alle trøtte eller ? Jeg som hadde håpa på litt liv
Mye med hvilke "briller" man leser tekst med her i kveld, for om jeg ikke legger godviljen til så er det meste du har skrevet til meg meget godt egnet til å lese som kritikk og dømmende det også. Faktisk tidvis vanskelig å lese på annet vis.Det skjønte jeg. Var bare at jeg sunes folk er så raske å dømme
HihiHehe, da har du jo ikke mye igjen. Får hjelpe deg jeg da![]()
Det gjenstår å se om det blir kvalitetstid eller hver sin skjerm og sløve...Koselig med kvalitetstid med mannen. Vi sløver i sofaen begge 2 her like trøtte og slakke :-D
Skal sette på nyeste Beck filmen vi nå. Barna sover og godisen er på bordetHihitakk! Kan jo ta med mobilen inn i senga og høre på lillemor sove<3
Min er nedstøvetStøver ikke ned den der :;
Så deilig! Min kæll tok seg en tur til en kompis. Vi har hatt en regel om 24 timers varsel hvis man skal ut i helga, den ble ikke fulgt i dag. Så er litt småsur på han for øyeblikket.Jeg også, men baby har sovnet så jeg skal snart liste meg ut av rommet og opp til lørdagskveld med mannen
Åja, du har ikke sett den før? Nei, nå har jo jeg juksa og bare sett filmene da. Men er vel det som er vanskelig med å lage film, for er jo nesten umulig å kunne ta med alt? Bare spesielt interesserte som hadde kommet til å dratt på en 5 timers film på kino llsomThe half blod prince, syns ikke den var så bra. Masse de ikke har tatt med som burde vært med jo![]()
Godis! Vi har godtestoppSkal sette på nyeste Beck filmen vi nå. Barna sover og godisen er på bordet![]()
Vi skal se film viEr alle trøtte eller ? Jeg som hadde håpa på litt liv
Jo jeg har sett den før, jeg og gubben kjører maraton, men jeg pleier alltid å skippe the half blod princeÅja, du har ikke sett den før? Nei, nå har jo jeg juksa og bare sett filmene da. Men er vel det som er vanskelig med å lage film, for er jo nesten umulig å kunne ta med alt? Bare spesielt interesserte som hadde kommet til å dratt på en 5 timers film på kino llsom![]()
He he det er braPrøve å holde ut kampen![]()
Var det daDet gjenstår å se om det blir kvalitetstid eller hver sin skjerm og sløve...