Skravletråd April

Hvis det enda er tidlig hos deg så kan man jo bare vente litt da.. Om pappaen mener det er det rette. Men samtidig må jo nyheten ut før eller senere.. Hjelper det for de å
Slippe nyheten rett etter de kanskje har funnet ut egget ikke festet seg? Man skal selvsagt tenke på seg selv men av og til går det ann å tenke litt på de andre og. Iallefall når det kun er snakk om dager/uke.
Ja nyheten må ut for "offentligheten" før eller senere. Er 8+0 idag. Jeg vil jo ikke såre noen, de ska jo være en gla nyhet! Men kjæresten til broren har ikke reagert så fint andre ganger med slike beskjeder.. Er nok litt derfor min er litt tilbakeholden. Å i natt fortalte kjæresten min at han ville vente til de var gravide. Men then what? Skal de få fortelle at de er gravide, også skal vi oppføre oss som om vi skal trumfe dem med "vi er også gravide!" Det syns jeg blir å stjele showet, og er heller ikke særlig fornøyd med den utveien. Vet ikke om det er hormoner, men føler at jeg har ikke grunn til å glede meg over dette svangerskapet viss jeg ikke får lov.:(

Ja nyheten må ut for "offentligheten" før eller senere. Er 8+0 idag. Jeg vil jo ikke såre noen, de ska jo være en gla nyhet! Men kjæresten til broren har ikke reagert så fint andre ganger med slike beskjeder.. Er nok litt derfor min er litt tilbakeholden. Å i natt fortalte kjæresten min at han ville vente til de var gravide. Men then what? Skal de få fortelle at de er gravide, også skal vi oppføre oss som om vi skal trumfe dem med "vi er også gravide!" Det syns jeg blir å stjele showet, og er heller ikke særlig fornøyd med den utveien. Vet ikke om det er hormoner, men føler at jeg har ikke grunn til å glede meg over dette svangerskapet viss jeg ikke får lov.:(
Det er klart at du skal glede deg over ditt svangerskap:) jeg forstår også godt hvordan mannen din tenker, men det er heller ikke deres skyld at andre sliter med å få barn. De vil helt sikkert glede seg på deres vegne om dere bare gir dem tid.

Du får ha lykke til i natt, du da! Hva fyller du forresten tida med når du er våken på natta?
Da vrir jeg meg, går på do og irriterer meg på at mannen snorker :p
Prøver å ikke trykke på telefonen, for da får jeg iallefall ikke sove.

Da har jeg kommet meg opp og været er ubestemmelig. Ser jeg mot vest,ser jeg tåka borti fjellene. Men inn vinduet mot øst skinner sola.

Vi får se hvem som vinner.

Jeg skal på treff med barselsgruppa i dag

Back
Topp