Haha, ja det tok sin tid å bli ferdig med alle "skal bare'ene""skal bare, skal bare"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det tok sin tid å bli ferdig med alle "skal bare'ene""skal bare, skal bare"![]()
Du får ha lykke til i natt, du da! Hva fyller du forresten tida med når du er våken på natta?Takk, du også kår du finner veien dit![]()
Det er deilig! Akkurat lagt meg jeg og. Lykke til i nattNei..nå går jeg og legger meg..
I nytt sengtøyog håper at mini sover mange timer til...
Wow, den husket jeg godt ;-)Ja, det er det
Stemmer det, han er 8,5 mnd nå![]()
Ja jeg fikk i både pose og sekk kan man siUffda, så typisk når man da plutselig blir syk så skal man liksom få det så skikkelig og.. Sånn er det her og
Oj, det var lenge![]()
Ja jeg fikk i både pose og sekk kan man si![]()
Wow, den husket jeg godt ;-)
Men han er jo født i den beste mmd, så sikkert derfor jeg husket ;-)
Det er deilig! Akkurat lagt meg jeg og. Lykke til i nattDu får oppdatere i morgen hvordan det gikk
![]()
Ok! Her er det litt omvendt. Eneste tiden hun kan sove for seg selv er et par timer på kvelden. Så begynner hun å våkne, og sover ganske urolig en lang periode, før hun sovner ganske godt igjen sånn utpå nattmårran. Og så våkner hun igjen kl 06![]()
Jaaa spesielt når tilleggene for å ha jobbet hele påsken kommerDet er gøy![]()
Ja det får vi nå håpeIkke bra... Får håpe du slipper unna en god stund fremover nå da![]()
Jeg har jo også bursdag i juli ;-)Ja, imponert nå
Hehe, ja sant?! Han er jo det!![]()
God morgenGod morgen alle sammen. Tidlig på an idag
. Mini våknet og skulle ha kos så nå ligger han i armkroken min og utforsker bv
![]()
Så koseligGod morgenså koselig.
Her så er det bare jeg som er våkenlille J ligger ved siden av meg og snorker
![]()
God morgen. Nok en grå tåkete morgen...
God morgen.God morgen! Her skinner sola. Måtte det bare vare!