Joda, glemte revet gulrot.Men bare potet?
Ikke noe annet til?
Jeg er i grunn ikke så glad i det i uansett, men tuppa elsker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, glemte revet gulrot.Men bare potet?
Ikke noe annet til?
Fint at du passer på da.Hehehe
Sånn fra spøk til revolver så har mannen nesten ikke tid til å spise sånn som han jobber :/ så det er nesten så ille at jeg må mate han..
Ja det høres slitsomt ut :-oSover max en time før han våkner... Så kan han sove en time til, våkner igjen og så får vi han ikke til å sove igjen før 11-12 tia.. Og da er han overtrøtt som bare det![]()
Sånn som oss omtrent det da ;-)Joda, glemte revet gulrot.
Jeg er i grunn ikke så glad i det i uansett, men tuppa elsker det![]()
Heldigvis er 4 åringen min veldig kosete da ,så jeg får jo en dose hver dag fram til bebis kommer
Da blir det dobbel dose![]()
Sov godtTenker jeg skal prøve å legge meg snart. Skal på sykehuset med tuppa i morgen,så må prøve å få litt søvn i natt...
Ja,blir tross alt lite energi til å jobbe hvis han ikke spiser...:/Fint at du passer på da.
Mat må han jo ha![]()
Får satse på det ♡Aaawhåper min og er kosete i maaange år fremover
![]()
Takk, du også kår du finner veien ditSov godt![]()
Ja det blir jo det.Ja,blir tross alt lite energi til å jobbe hvis han ikke spiser...:/
Skal finne frem klær til ungene og sånn nå, og så gå på badet og sånt selv ;-)Takk, du også kår du finner veien dit![]()
Men du hadde en fra før og eller?Så herlig! Gleder meg til det er min tur ♡
Ja det høres slitsomt ut :-o
Skal vi se, han rundt 8-9 mmd nå ikke sant?
Ja vært litt mye nå i vinter, og jeg som egentlig aldri er syk :-o
Anfallet varte siden i går ettermiddag også, så var lenge nok :-o
sier god natt jegse litt serie og knaske litt snop så legger jeg meg
god natt søtinger <3
Ok! Her er det litt omvendt. Eneste tiden hun kan sove for seg selv er et par timer på kvelden. Så begynner hun å våkne, og sover ganske urolig en lang periode, før hun sovner ganske godt igjen sånn utpå nattmårran. Og så våkner hun igjen kl 06Sover max en time før han våkner... Så kan han sove en time til, våkner igjen og så får vi han ikke til å sove igjen før 11-12 tia.. Og da er han overtrøtt som bare det![]()