Skravletråd April

ph måling av spiserøret til lillemor
ja det skjønner jeg :) jeg liker det jeg

Får håpe det vel :)
Håper det går bra :) legene lurer på om broren min har sånn reflux selv da han kaster opp alt som kommer i magen

Spiser og ser litt på hva bryllupet/dåpen vil koste :)

Er det dårlig organisert ? Det høres likt du som vår barneidrett,hun er med på dans istedetfor ..
Jeg synes det er for dårlig organisert ja.

Min har vært på både dette og dans i dette semesteret, og jeg planlegger bare dans fra høsten.

Hei og god kveld :)
Har ikke hatt tid til skravling. Våknet opp så rett i bhg. Snuppa var veldig sår så mye gråt ved levering :(

Enda våken ... Så vi må kutte ned duppen tror jeg :) sover halvannen time nå. Gikk jo så bra når vi kuttet den ned sist. Synes så synd på hun når hun ikke får nok søvn ...

Ellers møtte jeg ett vennepar i byen og deres 2 minste. Og før det spiste jeg lunsj med mamma og var innom mannen som jobber totalt alene. Stakkars mannen

Han hentet N så møtte de oss i byen og vi spiste ute :D jentene holdt hender ❤️ 3 mnd forskjellig på de og fikk holde lille gutten deres på 2 mnd :)

Ellers har jeg funnet kjolen min til bryllupet. Det er akkurat slik jeg vil ha :)

Vis vedlegget 170444

Den var nydelig!

Vi utsetter bryllupet da fest og reise blir litt mye for lillegutt på 3-4 mnd :) så blir sommerbryllup neste år :)

Back
Topp