Blir gøy detHeia heia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir gøy detHeia heia!
Håper det går braph måling av spiserøret til lillemor
ja det skjønner jegjeg liker det jeg
Får håpe det vel![]()
Lykke til i morgebph måling av spiserøret til lillemor
Får håpe det vel![]()
Det tror jeg. Jeg får ikke blitt med. Skal bli med R på hennes cup...Blir gøy det![]()
Høres ut som en fin helgJeg skal forhåpentligvis ikke jobbe.
Planlagt skogstur med bål og kos på lørdag. Begge ungene skal spille cup på søndag![]()
Rakk du ikke begge deler?Det tror jeg. Jeg får ikke blitt med. Skal bli med R på hennes cup...
Vet ikke. JobbeMen hva gjør du når permisjonen er over ?
Håper det går bralegene lurer på om broren min har sånn reflux selv da han kaster opp alt som kommer i magen
Takk takkLykke til i morgeb
Jeg synes det er for dårlig organisert ja.Er det dårlig organisert ? Det høres likt du som vår barneidrett,hun er med på dans istedetfor ..
Hei og god kveld![]()
Har ikke hatt tid til skravling. Våknet opp så rett i bhg. Snuppa var veldig sår så mye gråt ved levering![]()
Enda våken ... Så vi må kutte ned duppen tror jegsover halvannen time nå. Gikk jo så bra når vi kuttet den ned sist. Synes så synd på hun når hun ikke får nok søvn ...
Ellers møtte jeg ett vennepar i byen og deres 2 minste. Og før det spiste jeg lunsj med mamma og var innom mannen som jobber totalt alene. Stakkars mannen
Han hentet N så møtte de oss i byen og vi spiste utejentene holdt hender
3 mnd forskjellig på de og fikk holde lille gutten deres på 2 mnd
![]()
Ellers har jeg funnet kjolen min til bryllupet. Det er akkurat slik jeg vil ha![]()
Vis vedlegget 170444
Skal dere noe gøy i helgen da jenter?
ph måling av spiserøret til lillemor
Får håpe det vel![]()
innen torsdag er ommeSov godt alle sammen.
Utfordring just for fun: Skravle i denne tråden til tråden når 15 000 innlegg![]()
Den tar vi, men ikke i kveld..Sov godt alle sammen.
Utfordring just for fun: Skravle i denne tråden til tråden når 15 000 innlegg![]()
Lykke tilTakk takk![]()
TakkDen var nydelig!