Helt enig! Man får den fargen når man blir gamle, hvorfor ta det nå?Grøsser når jeg ser folk farge håret sitt grått asså.. Ikke pent.. Ser dødt ur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Man får den fargen når man blir gamle, hvorfor ta det nå?Grøsser når jeg ser folk farge håret sitt grått asså.. Ikke pent.. Ser dødt ur
Skal huske det til en annen gangDet kunne ha ventet en dag
Syns det er gøy med skrivefeilForsto det![]()
NattaDA ble det kveld her. Så trøtt...
God natt alle sammen!![]()
Nha noe med å være våken når hele huset sover er litt digg ogsåHehe du er meg en fin en![]()
Sov godt.DA ble det kveld her. Så trøtt...
God natt alle sammen!![]()
godt det endte godt da![]()
AbsoluttNha noe med å være våken når hele huset sover er litt digg også
Det går unna i tråder som detteMen qå0 innlegg er veldig bra på en time det var målet mitt i februar pr dag hahasyntes det var vanskelig jeg
![]()
Fortsatt våken altså ?bruker bare lenger tid da og med ei frøken som roper mamma må man være rask![]()
Var vel 650 eller noe slik igjenHvordan går det med innlegg ?
Haha tror det er mange av dem i dag ser jeg... lol må skjerpe meg i morgen lolSyns det er gøy med skrivefeil![]()
Takk snuppaLykke til i innspurten![]()
Sov godt.
Meget moden for det selv.
Men må flytte babyen nærmer midten av senga. Da våkner hun vel.
170 skrevet på ti min, veldig ikke mye igjen nå
ah skjønnerPlanen er større bad
Vi renoverer hele huset og tar badet i samme slengen. Vi hadde et lite vaskerom ved siden av badet som nå blir inkludert i badet![]()
Wow, det har gått unna de timene jeg har vært borte.Var vel 650 eller noe slik igjen
Jeg sitter nå og spiser gulrøtter og brokkoli etter middagenFlink du er
Prøver det samme selv![]()
Savner ny oppdatering?Det gjør det