Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hvis man orker det med små barn... Jeg er ikke klar for mer studier kjenner jeg...Såpass.
Om det er slik her også (noe som er svært sannsynlig) så er vel deltid et greit alternativ![]()
Flink du er.
Ja!
Prøver kutte ned på godteri og saft/brus. Blitt mye i det siste, og ikke lenger bare i helgene... Men kullsyrevann var greit det![]()
Tror jeg klarte å holde 3 plassen med Desemberbaby15 i heleneda var du 3 eller noe sånn?
Ligger hun i senga di?Jeg fryser.. Mest lyst å legge meg.. Men da må jeg vekke vesla å bære henne i seng.. Ikke lyst
Godt å bli bedreSå bragodt å høre
![]()
Kan vel ikke vente annet på denne tiden av døgnet.1171 innlegg til.
Men farten er synkende, som ventet
Innlegg pr minutt i ti minutters intervaller siden jeg begynte å holde styringen i kveld
Vis vedlegget 170250
Studerte fra gutta var ett år sist. Var Alene med dem også. Så jeg tenker at studier med en unge pluss partner gjerne skal gå greit for min delJa hvis man orker det med små barn... Jeg er ikke klar for mer studier kjenner jeg...
huff hørtes ikke bra ut i det hele tatt![]()
Og hun er 2 år? Kan jo være at 1.5 time er litt for mye.jepphun sover halvannen time. men etter vi stilte den hersens klokka ble alt surr -.-
Går av seg selvMakan, det har ikke jeg klart tror jeg, selv om jeg har skrevet jevnt i en time nå, :-o![]()
Så bra vurderer sterkt å finne meg en lader snart er nede på 5 %![]()
Må klare å holde tempo litt til vel?!1171 innlegg til.
Men farten er synkende, som ventet
Innlegg pr minutt i ti minutters intervaller siden jeg begynte å holde styringen i kveld
Vis vedlegget 170250
Jeg har vært på jobb.Fantastisk! Gjort i dag?
Det var lurtBlir vel slik med Lillemor ogsåså vi har faktisk laget et soverom som er plass til både hun og oss og som kan deles i to når vi finner it det er på tide
![]()
Pga klokkestillingen da eller?Har vært trøtt siden påskeferien sluttet da![]()
Flink du er
Prøver det samme selv![]()