Klart det går1500 innlegg til
Det kan gå det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart det går1500 innlegg til
Det kan gå det!
Makan, det har ikke jeg klart tror jeg, selv om jeg har skrevet jevnt i en time nå, :-oHehe, har faktisk blitt 100 innlegg den siste timen fra meg![]()
Mhm...lov å være trøtt nå. Aktiv dag også kanskje? Eller det er det vel alltid med små...Sulten.
Og trøtt
har nok ul kontroller nå selv. går til en hos gyn og en hos sykehuset, men de setter opp time med 5-6 uker mellom så veldig fornøyd og har ikke flere jm kontroller enn normaltSpennendejeg hadde så mange ul sist det ble rutine.. Så ikke på skjermen engang
bare greit å vite alt var som det skulle ig så gå..
Nydelig farge ogsåGleder meg til å ta den i bruk. Hun ble så fin i den![]()
Såpass.Ikke her iallefall... Her skal de spare inn til beinet...
Helt sikkertBare å ha de i nærheten når vi ligger å slapper av er nok til at jeg sovnersikkert tryggheten
har kontroll da
![]()
Haha,jeg var litt rundt på forumet, og vips var det 133 innlegg å gå gjennomrekker knapt lese før det kommer opp flere sider vettu x)
Godt du vet...ikke sjekket innpå i dag jegDet gjør du![]()
Ja kjekt å ha i reserve, ;-)Alltid kjekt å ha en ekstra![]()
jaSkikkelig lure gutt med andre ord![]()
Ahhh, men fortsatt overkommelig? Hvor mange innlegg er det i min?1171 innlegg til.
Men farten er synkende, som ventet
Innlegg pr minutt i ti minutters intervaller siden jeg begynte å holde styringen i kveld
Vis vedlegget 170250
Håper detBlir sikkert bedre neste gang![]()
Men hvorfor er hjernen på høygir?ja pga den jævla klokkaeller som bhg sier at hjernen hennes er på høygir. vi får se det an litt før vi endrer dagsoving så vi ikke ødelegger rutinene totalt
![]()
jeppSover hun på dagen?
Blir vel slik med Lillemor ogsåHelt sikkertherlig følelse!
Alt går! Det flyr jo inn innlegg her hvertfall1500 innlegg til
Det kan gå det!