Skravletråd April

:eek: skulle ikke fått sjekka opp i det da?
har ikke noe spesielt vondt. får alt jeg vet kan han ligge med rumpa der nede :p fordi det gjorde han sist med bena opp

jeg kjenner hvor bena og ryggen hans er, men kun når han hikker at jeg kjenner hvor hodet er. lille rampen :p

Her skal man ha første time rundt uke 24. Har vært en god del ganger hos legen på oppfølging da :) så skal jm og lege prate sammen etter i morgen og diskutere om jeg skal ha mer oppfølging av føden også. Med tanke på ultralyd og slikt.

Spennende :) jeg hadde så mange ul sist det ble rutine.. Så ikke på skjermen engang :o bare greit å vite alt var som det skulle ig så gå..

Hahah regnet meg fram til at viss vi klarer 25 innlegg pr minutt så skal denne oppgaven være i boks før midnatt :) men nå ryker snart batteriet mitt på mobilen. .. uansett trengte jeg å ta igjen to dager som jeg har idlett!
okei vi må klare dette:D

har ikke noe spesielt vondt. får alt jeg vet kan han ligge med rumpa der nede :p fordi det gjorde han sist med bena opp

jeg kjenner hvor bena og ryggen hans er, men kun når han hikker at jeg kjenner hvor hodet er. lille rampen :p
Skikkelig lure gutt med andre ord :P

Hahah regnet meg fram til at viss vi klarer 25 innlegg pr minutt så skal denne oppgaven være i boks før midnatt :) men nå ryker snart batteriet mitt på mobilen. .. uansett trengte jeg å ta igjen to dager som jeg har idlett!

Ryker snart her å :p

Back
Topp