Håper ho sovner snart så du får litt tid før du selv skal sove.flink![]()
prøvd å legge snuppa siden 19:30 hun er enda våken!jeg er ikke i den tålmodige kanten nå når klokken er så mye, men holder det selvagt for meg selv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ho sovner snart så du får litt tid før du selv skal sove.flink![]()
prøvd å legge snuppa siden 19:30 hun er enda våken!jeg er ikke i den tålmodige kanten nå når klokken er så mye, men holder det selvagt for meg selv
![]()
Haha, hva du kan!!Samme som Marius Bjørgen da ;-)
Har fått det med meg nåNei bare bilen![]()
har ikke noe spesielt vondt. får alt jeg vet kan han ligge med rumpa der nedeskulle ikke fått sjekka opp i det da?
Her skal man ha første time rundt uke 24. Har vært en god del ganger hos legen på oppfølging daså skal jm og lege prate sammen etter i morgen og diskutere om jeg skal ha mer oppfølging av føden også. Med tanke på ultralyd og slikt.
hehe huff da..men godt du bidrar og kjekt å skravle![]()
Hahah regnet meg fram til at viss vi klarer 25 innlegg pr minutt så skal denne oppgaven være i boks før midnattSånn skal det være![]()
Jeg henger 20 minutter bak![]()
Så godt daJeg begynte plutselig å like vann med kullsyre. Sånn.. uten smak. Aldri likt det før, men nå var det supert!
Vet du hvordan vi ligger an?![]()
Da har du nok blitt flinkereNå derimot får jeg beskjed om å synge ;-)
okei vi må klare detteHahah regnet meg fram til at viss vi klarer 25 innlegg pr minutt så skal denne oppgaven være i boks før midnattmen nå ryker snart batteriet mitt på mobilen. .. uansett trengte jeg å ta igjen to dager som jeg har idlett!
Det går ikke
Kan skravle i en time til først..?![]()
satser på detHåper ho sovner snart så du får litt tid før du selv skal sove.
Skikkelig lure gutt med andre ordhar ikke noe spesielt vondt. får alt jeg vet kan han ligge med rumpa der nedefordi det gjorde han sist med bena opp
jeg kjenner hvor bena og ryggen hans er, men kun når han hikker at jeg kjenner hvor hodet er. lille rampen![]()
Ok, flott kanalEhm ja akkurat den kanalen
Men da må folk være våkne ;-)1500 innlegg til
Det kan gå det!
Trøtt da?Er i sengfår se når jeg sovner
Hahah regnet meg fram til at viss vi klarer 25 innlegg pr minutt så skal denne oppgaven være i boks før midnattmen nå ryker snart batteriet mitt på mobilen. .. uansett trengte jeg å ta igjen to dager som jeg har idlett!
Sover hun på dagen?hun virker ikke trøtt i det hele tatt lenger![]()