Ha ha ikke gjør det daHoldt på å tisse på meg jo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ikke gjør det daHoldt på å tisse på meg jo![]()
Skal snart rusle.....Gå å legg deg ronja![]()
Babykjole til den lille mageboerenÅh strikke er gøy! Jeg lærte for bare noen måneder siden så har gjort sokker uten hæl, halser og luer
Men så lærte jeg meg å strikke hæl og det er kjempegøy
Nå strikker jeg veldig lite pga kvalmen
Edit: skulle jo spørre hva du strikker på!![]()
Da er det jo greitTanken er god dahun vet jeg sliter med å få hjemme
![]()
Det er faktisk ikke tull engangEn perfekt diagnose for BV![]()
Ikke når man sitter i sofa og skal forklare gubbe om hvorfor man lerHahaha! Men latterkrampe er gøy
Det er derfor jeg spør...Husk hvilken dag det er idag![]()
Så braDen er morsom
Ja d gjør det.. begynner å bli en smule frustrert av å være så låst døgnet rundt. Men prøver samtidig å ikle fokusere på det. Hun er jo verdens beste likevel ♡ men haddde vært deilig med litt mere tid å bare ha kroppen for seg selv. Ligger på meg store deler av natta og..Ja da blir det vanskelig
Neida, blir så ekkelt i sofaenHa ha ikke gjør det da
Ja, skjønte du ikke det?Staset du på kjell ???
![]()
Jeg tuller aldriDet er faktisk ikke tull engang![]()
Hele gjengen utestengt på 1-2-3Det er derfor jeg spør...
Syns i så fall det hadde vært en veldig teit spøk siden det kunne ha lurt oss til å bryte reglene
Er godt jeg kan være underholdende på en fredagskveld daSkal snart rusle.....![]()
Haha! Kjenner til den. Pleier bare å riste på hodet til meg han. Men da må jeg jo bsre le enda mereIkke når man sitter i sofa og skal forklare gubbe om hvorfor man ler
Han ser ikke humoren....![]()
Så mye griseri er kjiptNeida, blir så ekkelt i sofaen![]()
Er så klart det hun vilHele gjengen utestengt på 1-2-3![]()
Neida, er nok greit å prøve ikke fokusere på det. Skjønner likevel det er frusterende og da spesielt om natten ville jeg synes.Ja d gjør det.. begynner å bli en smule frustrert av å være så låst døgnet rundt. Men prøver samtidig å ikle fokusere på det. Hun er jo verdens beste likevel ♡ men haddde vært deilig med litt mere tid å bare ha kroppen for seg selv. Ligger på meg store deler av natta og..
Haha, ja har vært mye å svare på idagGodt noen er igang med å lage tråder ;-)
Laget nettopp en selv ;-)