Det gjorde hun velSvigermor synes det var veldig festlig å gi meg en utfordring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde hun velSvigermor synes det var veldig festlig å gi meg en utfordring![]()
Åh strikke er gøy! Jeg lærte for bare noen måneder siden så har gjort sokker uten hæl, halser og luerBegynt å strikke på svigermors utfordringså er her, men svarer ikke like fort
![]()
Den er morsom daYes det stemmer
En perfekt diagnose for BVLigger i diagnosenhehe. Vanskelig å bare gjøre en ting om gangen
![]()
Er den bra da?Jeg har sett den før
Team SkravlehønerJepp sammen er vi gode![]()
He he du også jaDu vet du er trøtt når du får latterkrampe av Kjell film!!!![]()
Ja da blir det vanskeligBlir sånn her og. Vil gjerne hekle men har ofte urolig baby som må holdes for å sove (enda!)
Gå å legg deg ronjaDu vet du er trøtt når du får latterkrampe av Kjell film!!!![]()
Det er det!
Ja det synes min svigermor åSvigermor synes det var veldig festlig å gi meg en utfordring![]()
Hahaha! Men latterkrampe er gøyDu vet du er trøtt når du får latterkrampe av Kjell film!!!![]()
Kos deg med epleDagens høydepunkt : pink lady eple!mmmm... Kun de i 6 pakk da
![]()
Tanken er god daDet gjorde hun vel
Ja si det du . Tror det var femDen er morsom dahvilken kanal?
Såpass ja! Ikke dårlig detJeg ble tidlig krøketlærte å strikke når jeg var 5
![]()
Holdt på å tisse på meg joHe he du også ja
Den er morsomEr den bra da?![]()