Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan godt vær du gjør det. Ikke sjekket hvordan jeg ligger an men vært litt på og av med skravlingen idag. Mini har krevd litt oppmerksomhet samt shoppingrunde og kontroll hos jordmorDet går unna i dag
Mulig jeg nærmer meg 300 før jeg tar kvelden likevel..
Har ikke sett noen av dem i årLei av gravidspøkene jeg... Gad, har ikke folk folkeskikk?
Gubben her tror alltid at lys showet fra uroen hjelperHer var han hyper men gned seg i øynene på slutten. Her var det gubben så fikk han til å sovne til slutt
Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klærSer for meg regn her i morgen ut fra skyene ihvertfall![]()
Hvorfor ikke?Får prøve hvertfall. Ble ukke filmkveld så
Sant detDet finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klærhaha neida. Frister lite å gå ut i regn ass
![]()
Tar lengre tid å bli ferdig daDet kan du i morgen det vennen![]()
Jeg la bare revet ost oppå en skål, kjørte litt i mickoen til det ble mykt, tok ut og lot stivne og tok av skålenDe lages med philadelphia kremost. Og ekte vanilje, de er faktisk suuupergode
Det lager du av ost
http://damerforfaen.blogg.no/1402183206_lchf_lavkarbo_tacoskj.html
Sjæl assNå blir det litt sofasliting og tv![]()
Dwt gjør jeg ogsåJa, det har vi
Henger litt etter nå ser jeg![]()
De ville nok blitt regnet på det du har nå siden du hopper rett i ny permJa. Kunne tapt litt på å ha 80% tenker jeg. For svangerskapspengene blir vel brått regnet ut fra permisjonen jeg er i nå?
Haha ikke alltid lett å bare være en mannGubben her tror alltid at lys showet fra uroen hjelper
Aiii hyper kidhaha velkommen i klubben. Her går det i 200 om ikke mer fra 6 om morgene til kvelds
![]()
Da skjønner jeg det har vært begrenset med tid. Her ble alle planer forkastet, da jeg ikke hadde bil. Så da ble det tid til skravlingKan godt vær du gjør det. Ikke sjekket hvordan jeg ligger an men vært litt på og av med skravlingen idag. Mini har krevd litt oppmerksomhet samt shoppingrunde og kontroll hos jordmor
Nååå så grei du erSnilleste jeg kjenner....![]()
Wohooo, good goodI Will be back, moahahahaha![]()
Hørtes behagelig utSjæl asshoppa nettopp i pysjen å tok på mine glorete rosa ull tøffler
![]()
Da blir det tid til skravling jaDa skjønner jeg det har vært begrenset med tid. Her ble alle planer forkastet, da jeg ikke hadde bil. Så da ble det tid til skravling![]()
Får vi se bilde?Tar meg en skravlepause og ser om jeg får ferdig denne kjola så jeg kan begynne på neste![]()
Så godtJa det har vært en del, men kom seg mye etter jeg slutta å jobbe heldigvis![]()