Skravletråd April

Det går unna i dag :p
Mulig jeg nærmer meg 300 før jeg tar kvelden likevel..
Kan godt vær du gjør det. Ikke sjekket hvordan jeg ligger an men vært litt på og av med skravlingen idag. Mini har krevd litt oppmerksomhet samt shoppingrunde og kontroll hos jordmor

Lei av gravidspøkene jeg... Gad, har ikke folk folkeskikk?
Har ikke sett noen av dem i år

For noen år siden publiserte jeg bilde av en stor tatovering på meg med to blomster, en for hvert av barna.
Flere sa velkommen i klubben, men en sa "ja, veldig, dere vet det er første april i dag".
Fikk også kjeft for hun syns den var utrolig teit spøk....
Hun ble veldig overrasket når hun møtte meg på sommeren og den fremdeles var der :P

Her var han hyper men gned seg i øynene på slutten. Her var det gubben så fikk han til å sovne til slutt
Gubben her tror alltid at lys showet fra uroen hjelper :p
Aiii hyper kid :p haha velkommen i klubben. Her går det i 200 om ikke mer fra 6 om morgene til kvelds :p

Ja. Kunne tapt litt på å ha 80% tenker jeg. For svangerskapspengene blir vel brått regnet ut fra permisjonen jeg er i nå?
De ville nok blitt regnet på det du har nå siden du hopper rett i ny perm

Gubben her tror alltid at lys showet fra uroen hjelper :p
Aiii hyper kid :p haha velkommen i klubben. Her går det i 200 om ikke mer fra 6 om morgene til kvelds :p
Haha ikke alltid lett å bare være en mann :-).
Ja her går det i ett fra morgen til kveld men sjelden han er så hyper med leggetid. Pleier somregel å roe seg og like og kose i armkroken min på kvelden. Men ikke idag

Kan godt vær du gjør det. Ikke sjekket hvordan jeg ligger an men vært litt på og av med skravlingen idag. Mini har krevd litt oppmerksomhet samt shoppingrunde og kontroll hos jordmor
Da skjønner jeg det har vært begrenset med tid. Her ble alle planer forkastet, da jeg ikke hadde bil. Så da ble det tid til skravling :p

Ja det har vært en del, men kom seg mye etter jeg slutta å jobbe heldigvis :)
Så godt :) var selv veldig plaga med bekkenet, studerte, så liten vits å sykemelde seg for meg. Endte opp med krykker de siste mnd :/ og bare hjemme såfremst jeg ikke måtte ut

Back
Topp