Tøft med utfordringer daHjelp vil jeg helt sikkert trengeer jo håpløs til slike ting
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøft med utfordringer daHjelp vil jeg helt sikkert trengeer jo håpløs til slike ting
![]()
Sant det:-DDa må det bo være lov med party![]()
Kan være fare for det ja. Når legger han seg vanligvis ?Helt sant.r og ler her ihverfall enn så lenge. Men full i energi og skal ihvertfall ikke sove. Ender nok med overtrøtt gutt som hyler
Håper han koser segSant det:-D
Skjønner den. Er han mye for sen?Sinna på mannen, at han aldri kan komme når han lover og er konstant for sen !!!!!!!!!!!!!![]()
Ha ha lurer på om noen gikk på denDagens aprilspøk på Supernytt (nyheter for barna).
Helsemyndighetene er bekymret etter påskens hamstring av smågodt, så det innføres 18 års aldersgrense, ulovlig å selge i helgene og etter kl 18 på hverdager
Jeg troor jeg har 10 eller noJeg har fått laget 2, har en til på lur ;-)
Og så blir jeg alene i kveld, så har masse skravletid da og ;-)
Gått unnaSom dere skriver damer :-D
Over 1400 innlegg siden i morges jo :-D
Fikk det med meg. Haha.Dagens aprilspøk på Supernytt (nyheter for barna).
Helsemyndighetene er bekymret etter påskens hamstring av smågodt, så det innføres 18 års aldersgrense, ulovlig å selge i helgene og etter kl 18 på hverdager
Gleder meg litt til å ta en øl igjen! Blir til sommeren tenker jegVi bruker å bytte på på fredager og lørdager.
Kos med taco og tv. Godt med en øl til og, men nå som jeg er gravid blir det dårlig med det da. Men en brus er også digg![]()
Mellom 18 og 19 avhengig av når luren på formiddagen er og hvor lenge han sover. Han våknet rundt 12.30 i formiddag og hadde da sovet i ca 1.5 time. Så er egentlig trøtt men vil ikke soveKan være fare for det ja. Når legger han seg vanligvis ?
Mannen som hadde det travelt, så måtte ta denHæææ???? Var bilen borte???
Så braFerdig nå og spist opp![]()
Det er jeg helt enig iSynes hun fortjente det
Egentlig hadde ikke det vært så dumtDagens aprilspøk på Supernytt (nyheter for barna).