Sinna på mannen, at han aldri kan komme når han lover og er konstant for sen !!!!!!!!!!!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den var heftig :-oNy regel i topp 100 gjeldene fra i dag: for å vinne noen av premiene MÅ dere skrive til sammen 15 000 innlegg over hele forumet hver dag. Om dere ikke klarer det en dag forsvinner en og en premie..
Ja ser dette herMin er på turn han så da skravler jeg
Nei så absolutt ikkeIkke umulig ihvertfall![]()
Jeg har fått laget 2, har en til på lur ;-)Må vel sette igang selv![]()
Når skulle han vært hjemme?Sinna på mannen, at han aldri kan komme når han lover og er konstant for sen !!!!!!!!!!!!!![]()
He he ja er det i grunnJa ser dette hergodt med tidsfordriv
![]()
Her ble det pølser og pommes fritesHva skal dere ha til middag i dag?
Kjenner igjen problemetSinna på mannen, at han aldri kan komme når han lover og er konstant for sen !!!!!!!!!!!!!![]()
Hmmm... Den ble nok over 01Når kom du deg i seng da?![]()
Fort gjortHaha, ja der da du noe![]()
Jeg gikk isåfall fem.på![]()
Jeg ringen han kl 14, og sier jeg henter barna nå da jeg drar tidlig hjem fra jobb siden jeg er syk.Når skulle han vært hjemme?
Spurte jeg om.ogShit!!du stresser oss!
Hva pleier vi å ligge på om dagen da?
Hæææ???? Var bilen borte???Ble litt paff da jeg gikk ut for å hente bilstolen og bila var borte![]()
Hva lagde du?Da kaster jeg meg over middagen
Skravles jenter!
Må jo nå kravene til tamaraSom dere skriver damer :-D
Over 1400 innlegg siden i morges jo :-D
Enten har mannen stikke av med den eller så spiller du oss et pussBle litt paff da jeg gikk ut for å hente bilstolen og bila var borte![]()
Uff da det er kjedelig daJeg ringen han kl 14, og sier jeg henter barna nå da jeg drar tidlig hjem fra jobb siden jeg er syk.
Han bekrefter at han drar kl 17, og er da hjemme 17:30 slik at jeg da kan gå og legge meg litt.
Ringen han 17:40 og han har ikke dratt enda....
Og det er ikke første gang (denne uken)