Lov å håpe vi klarer det hvertfallSatser på at vi klarer dagens utfordring da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov å håpe vi klarer det hvertfallSatser på at vi klarer dagens utfordring da![]()
Rakk det akkurat daok da har jeg gjort en hel del allerde, vekka gubben viste seg at han ikke hadde satt på klokka etter å slått den av så...han kommer 2 min før jobben starter;P
Frokosten god gjør seg i ovnen;PTe koppen er enda en gang tom *hente mer*
Goood morgenGod morgen alle sammen :-D
Ja da må du også skravle merNy regel i topp 100 gjeldene fra i dag: for å vinne noen av premiene MÅ dere skrive til sammen 15 000 innlegg over hele forumet hver dag. Om dere ikke klarer det en dag forsvinner en og en premie..
Prøver så godt jeg kanJa da må du også skravle mer![]()
Uff da. Føler med deg og sender en styrkeklemAtter en helt elendig natt. Når skal det ende?
Takk takkLykke til hos tannlegen![]()
Klem ♡Atter en helt elendig natt. Når skal det ende?
Du får vel snart en forsmak på sommeren,når var det dere skulle til Barcelona?Mnd det er vi også nå
Har det tipp toppHar det bra. Enn du?
Uff da kjipt med dårlige netterAtter en helt elendig natt. Når skal det ende?
AprilsnarrNy regel i topp 100 gjeldene fra i dag: for å vinne noen av premiene MÅ dere skrive til sammen 15 000 innlegg over hele forumet hver dag. Om dere ikke klarer det en dag forsvinner en og en premie..
He he flink jente detPrøver så godt jeg kan![]()
Tacofredag ! Man endrer ikke en god tradisjon <3 du da?Hva skal dere ha til middag i dag?
Uff da, lille som holder dere våkne?Atter en helt elendig natt. Når skal det ende?
Jeg skulle ikke før til høsten. Musemor skulle neste ukeDu får vel snart en forsmak på sommeren,når var det dere skulle til Barcelona?
Det er så kjipt:-/Tidenes sureste bring folk på døra her.. glemte humøret sitt hjemme tror jeg... åååå
Jaaaa godt spørsmålHva skal dere ha til middag i dag?